۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۶۸۷۸۷۰
آیت الله حیدری در گفت‌وگو با رسا:

اقدامات آیت الله رئیسی نوید بخش تحول جدیدی در حکمرانی کشور است

اقدامات آیت الله رئیسی نوید بخش تحول جدیدی در حکمرانی کشور است
نماینده خبرگان حضور مسؤولان در میان مردم را سبب بازگشت اعتماد عمومی و حل مشکلات دانست و گفت: حرکت آیت الله رئیسی نوید بخش تحول جدیدی در حکمرانی کشور است.

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین دستاوردهای سفر آیت الله رئیسی و هیأت همراه به استان خوزستان پرداخت و گفت: سفر آیت الله رئیسی در مطلع آغاز دولت سیزدهم به استان محروم خوزستان، نوید بخش مردمی بودن ایشان است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: حضور رییس جمهور میان مردم و شنیدن سخنان و مشکلات ساکنین مناطق محروم خوزستان بسیار برای ما دلنشین بود و حاکی از مردمی بودن ایشان است.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی و هیأت همراه در این سفر به مناطق مختلف خوزستان سرکشی کردند، افزود: در جلسه شورای اداری استان خوزستان تصمیمات بسیاری برای حل مشکلات استان اتخاذ شد که امیدواریم این دستورالعمل ها هرچه سریع تر عملیاتی شود.

آیت الله حیدری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای دولت بر عملیاتی شدن دستورات در جلسه شورای اداری استان خوزستان تأکید کردند، اظهار کرد: دستورات آیت الله رئیسی برخاسته از مطالبات مردم استان خوزستان در زمینه آبرسانی به مناطق مختلف، حل مشکل اشتغال جوانان و مدیریت صحیح آب در کشور بوده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: رییس جمهور و هیأت دولت این گونه سفرها را به استان های دیگر نیز در برنامه کاری خواهند داشت و برای مشکلات مردم سراسر کشور تلاش خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردمی بودن مسؤولان و مدیران دولتی از آرمان های انقلاب اسلامی است، گفت: متأسفانه در دولت یازدهم و دوازدهم، روحیه مردمی بودن مسؤولان و مدیران بسیار ضعیف بود و رییس جمهور و وزیران از پشت میز کشور را اداره می کردند که سبب ایجاد مشکلات مختلف شد.

آیت الله حیدری اظهار داشت: تنها راه حل مشکلات مردم حضور مستقیم مدیران و مسؤولان دولتی در میان مردم و شنیدن درد و دل های آنها خواهد بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: خوشبختانه آیت الله رئیسی رویه حضور میان مردم را پیش گرفته و این حرکت ایشان نویدبخش تحول جدیدی در حکمرانی کشور است./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ح. براتی
Iran, Islamic Republic of
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
فرمایشات رهبری به دولت بسیار راهگشا بود.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
لطفا رئیس دولت برای وعده هایش روزشمار معیّن کنند.
0
0