۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۸۸۳۲۳
حجت الاسلام فلاح در گفت‌وگو با رسا:

آیت الله رئیسی به دنبال از بین بردن شکاف میان مردم و مسؤولان است

آیت الله رئیسی به دنبال از بین بردن شکاف میان مردم و مسؤولان است
مازندران - حجت الاسلام فلاح به شکاف عمیق میان مردم و مسؤولان در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم به دنبال از بین بردن این شکاف ها است.

حجت الاسلام جواد فلاح، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره آغاز به کار دولت سیزدهم، مردمی بودن، توجه به ارزش های انقلاب، داشتن روحیه خدمت گزاری و دوری از تفکر کاخ نشینی و اشرافی گری را از جمله ویژگی های برجسته این دولت عنوان کرد.

وی با بیان این که مردمی بودن شعار محوری دولت سیزدهم است، افزود: این دولت بیش از هر زمان دیگری در جهت استحکام پیوند میان دولت و مردم گام برخواهد داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دولتمردان سیزدهم از جنس مردم هستند و همه دغدغه آنها خدمت به کشور و مردم است، خاطرنشان کرد: حضور در صحنه رییس جمهور برای شنیدن حرف و گلایه های مردم خود بزرگترین نعمتی است که این دولت به آن پایبند است.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که متأسفانه در سال های اخیر شاهد یک شکاف عمیقی بین مردم و مسؤولان بودیم، تصریح کرد: دولت سیزدهم و شخص آیت الله رئیسی به دنبال کاهش و از بین بردن این شکاف میان دولت و مردم است.

وی با اشاره به این که آیت الله رئیسی در مسؤولیت های مختلفی که بود نشان داد که تنها دغدغه خدمت به مردم دارد، خاطرنشان کرد: به طور حتم دوره چهار ساله دولت سیزدهم یکی از طلایی ترین دوره های تعامل و ارتباط دولت با مردم خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران، حضور میدانی آیت الله رئیسی در جمع مردم را سرمایه ارزشمندی معرفی کرد که همه مسؤولان باید به آن توجه کنند، تصریح کرد: شکاف میان مسؤول و مردم در تضاد جدی با ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام فلاح با تأکید براین که سایر مسؤولان بخش های مختلف کشور نیز باید مشی آیت الله رئیسی را دنبال کنند، بیان داشت: مدیر در نظام اسلامی باید با مردم صادقانه سخن بگوید و این شاخصه یک مدیر در تراز انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که امروز مردم ما به دلیل ناکارآمدی های گذشته با مشکلات زیادی در حوزه اقتصادی و معیشت مواجه هستند، افزود: نخستین اولویت دولت باید رفع این مشکلات در کوتاه مدت و همچنین مدیریت صحیح بیماری کرونا باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آغاز به کار دولت سیزدهم، شروع فصل تازه ای از خدمت گزاری در کشور است، بیان داشت: با روحیه و مدیریت جهادی و انقلابی مسؤولان دولت سیزدهم به طور حتم شاهد کاهش مشکلات در کشور خواهیم بود.

حجت الاسلام فلاح بر ضرورت حمایت از دولت از سوی سایر نهادها تأکید کرد و افزود: همه باید دولت فعلی را در خدمت به مردم و کاهش مشکلات کشور یاری دهیم تا شاهد برون رفت از وضعیت فعلی باشیم.

وی، روحیه فساد ستیز و عدالت گستر دولت سیزدهم را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: یکی از مهم ترین شاخصه های دولت انقلابی نیز همین است و باید همه روزنه های فساد و رانت در این کشور بسته شود و با عوامل دخیل در این امر به شدت برخورد شود تا شاهد تقویت اعتماد عمومی در کشور باشیم./950/

ارسال نظرات