۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۸۸۳۷۲
آیت الله نوری همدانی:

برای حل مشکل گرانی چاره اندیشی شود

برای حل مشکل گرانی چاره اندیشی شود
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه برای حل مشکل گرانی چاره اندیشی شود، گفت: پایین آمدن ارزش پول ملی کشور تأسف‌آور است و باید این معضل حل شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنانی از اینکه وزیر تعاون حافظ کل قرآن کریم است ابراز خرسندی و بیان کرد: شما جوان ترین وزیر دولت هستید و این مهم می تواند در ادامه مسیر کمک حال شما باشد و جوان گرایی از نکات مورد تاکید نبی مکرم اسلام است.

وی با اشاره به حضور وزیر تعاون در محل کار در نخستین شب پس از کسب رای اعتماد یادآور شد: این مسئله نشاندهنده جدیت در کار است که یک مزیت مهم به شمار می رود.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه کار برای مردم دارای پاداش بسیاری است، خاطرنشان کرد: مردمی بودن و درک مشکلات آنها باید یکی از برنامه های اصلی مدیران باشد.

وی ضررت توجه به بیت المال را از دیگر موضوعات مورد توجه مدیران دانست و یادآور شد: مسؤولان در نظام اسلامی راهنما و الگوی مردم هستند و باید در رفتار و کارهای خود به این مهم توجه داشته باشند.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه اگر عدالت را محور قرار دهید، قطعاً در انجام وظیفه موفق خواهید بود، خاطرنشان کرد: اشتغالزایی از اقدامات مهمی است و باید این مهم بسیار مورد توجه قرار گیرد چرا که یکی از مشکلات و آفت‌ها بیکاری است.

وی با بیان اینکه مردم از گرانی رنج می برند و باید برای حل این معضل فکر اساسی صورت گیرد، افزود: پایین آمدن ارزش پول ملی کشور تأسف‌آور است و باید این معضل حل شود و به دنیا نشان دهیم که حکومت اسلامی در همه عرصه‌ها موفق است.

این مرجع تقلید تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی در کمین هستند که برای نظام از هر فرصتی استفاده کنند و نباید زمینه برای توطئه‌های آنها فراهم شود.

ارسال نظرات