۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۸۸۴۰۰
امام جمعه قائمشهر:

هشت سال گذشته با وعده، ادعا و فرافکنی ها سپری شد

هشت سال گذشته با وعده، ادعا و فرافکنی ها سپری شد
مازندران - امام جمعه قائمشهر با بیان این که دولت با روحیه مؤمنانه و انقلابی به دنبال رفع مشکلات است. گفت: متأسفانه هشت سال گذشته با وعده، وعید، ادعا و فرافکنی ها سپری شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به این که امروز یک دولتی که گرایش غربی مأبانه نداشته و در برابر تهدیدات غربی مرعوب نشود در کشور شکل گرفته است، گفت: متأسفانه هشت سال گذشته با وعده، وعید و ادعا و فرافکنی ها سپری شد.

وی با بیان این که مردم از این پس منتظر وعده های داده شده در جریان تبلیغات انتخاباتی هستند، افزود: متأسفانه امروز شرایط بدی در کشور حاکم است و این دولت نوپا، پرتلاش، سالم و با روحیه مؤمنانه و انقلابی به دنبال رفع مشکلات است.

امام جمعه قائمشهر با تأکید بر این که همه تلاش دولت باید برآورده شدن انتظارات و توقع به حق مردم باشد، خاطرنشان کرد: خوشحالی اقشار زحمت کش و کم درآمد جامعه و کوتاه کردن دست دلالان و واسطه گران در این کشور از جمله انگیزه ها و اندیشه های رییس جمهور است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت برخورد قانونی با فرار مالیاتی در کشور تأکید کرد و گفت: متأسفانه بسیاری از افراد ثروت مند به بهانه های مختلف از پرداخت مالیات فرار می کنند، اما در مقابل یک فرد کم در آمد در کشور باید مالیات پرداخت کند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی، ضمن تأکید بر حمایت از تولید کننده ها در کشور، افزود: باید به همان نسبت که از یک کاسب جزء مالیات دریافت می شود به همان نسبت از تولید کنندگان و ثروت ماندگان نیز دریافت شود.

امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود به نقش مشورتی و حمایتی ائمه جمعه و روحانیت از دولت اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه توقع خاصی از دولت ندارند، بلکه این قشر اثرگذار جامعه انعکاس دهنده خواسته های مردم به دولت و دولتمردان هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که باید مشکلات جامعه به مسؤولان و دولتمردان انتقال پیدا کند و تا مدیران برای رفع آنها تصمیم گیری کنند، ادامه داد: در آن صورت است که همگان احساس رضایت مندی خواهند داشت.

وی با بیان این که روحانیت در خدمت نظام و انقلاب بوده و خواهد بود، افزود: اما متأسفانه گاهی مدیران برخی نصایح دلسوزانه ائمه جمعه و روحانیت را نمی شنیدند و با بی اعتنایی با آن بر خورد می کردند که البته خودشانضرر می کردند چون در دراز مدت موجب ایجاد یک نفرتی در افکار عمومی نسبت به خودشان می شد.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که روحانیت و ائمه جمعه امین بین مردم و نهادها هستند و نگاه آنها امینانه، کلامشان سازنده و انتقاد آنها دلسوزرانه و خیرخواهانه بوده و خواهد بود، ادامه داد: تذکرات ائمه جمعه و روحانیت دلسوز به مسؤولان در جهت خیرخواهی برای دولت و دولتمردان و مرد است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که با اشاره به این که این نظام، دولت و مجلس متعلق به مردم است و مجلس نیز منبعث از آرای مردم است، افزود: عملکرد مدیران باید به گونه ای باشد تا هم مردم احساس کنند که دولت از خودشان است و دولتمردان نیز این احساس را در خود داشته باشند که خدمت گزاران مردم هستند و باید در عرصه خدمت گزاری صادقانه و فعالانه بکوشند./950/

ارسال نظرات