۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۸۹۳۲۸
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای:

قاطعیت، شجاعت و تلاش مخلصانه و دلسوزانه برای اصلاح و تعالی جامعه از صفات بارز قاضی زرگر بود

قاطعیت، شجاعت و تلاش مخلصانه و دلسوزانه برای اصلاح و تعالی جامعه از صفات بارز قاضی زرگر بود
ریس قوه قضاییه با صدور پیام تسلیتی در پی درگذشت حجت‌الاسلام زرگر تصریح کرد: قاطعیت، شجاعت و تلاش مخلصانه و دلسوزانه برای اصلاح و تعالی جامعه از صفات بارز ایشان بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ربیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد زرگر رییس دادگاه انقلاب اسلامی تهران و از قضات باسابقه کشور را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به شرح ذیل است:

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت قاضی شجاع، انقلابی و متعهد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد زرگر، رئیس فقید دادگاه انقلاب تهران موجب تأثر و تألم اینجانب و همه همکاران دستگاه قضا و نیرو‌های انقلابی شد.

حضرت حجت الاسلام اقای زرگر قبل از انقلاب اسلامی در مسیر حرکتی حضرت امام (ره) و در راه مبارزه با رژیم ستم شاهی فعال بودند و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا پایان عمر شریفشان در کسوت قضا در گسترش عدالت و دفاع از حقوق مردم و مقابله با عناصر فاسد، مافیای مواد مخدر و جریانات مخل امنیت فعالیت و به حول و قوه الهی در همه مسئولیت‌هایی که بر عهده داشتند، موفق بودند.

قاطعیت، شجاعت و تلاش مخلصانه و دلسوزانه برای اصلاح و تعالی جامعه از صفات بارز این قاضی برجسته بود، جناب اقای زرگر از یادگاران بزرگانی، چون آیت‌الله شهید دکتر بهشتی و آیت‌الله شهید قدوسی بودند.

اینجانب، ضمن تسلیت این ضایعه مؤلمه به خانواده محترم زرگر، همکاران ایشان در دادگاه انقلاب اسلامی تهران و دیگر بخش‌های قضایی و سایر بستگان و مُعزّا، برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

ارسال نظرات