۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۸۹۳۶۲
امام جمعه موقت کرمانشاه:

امیدواریم شاهد بازسازی انقلاب در عرصه مدیریتی توسط آیت الله رئیسی باشیم

امیدواریم شاهد بازسازی انقلاب در عرصه مدیریتی توسط آیت الله رئیسی باشیم
کرمانشاه ـ امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: امیدواریم شاهد بازسازی انقلاب در عرصه مدیریتی توسط آیت الله رئیسی باشیم زیرا این امر زمینه‌ساز تحولات مثبت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی امروز در دیدار جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس استان کرمانشاه اظهار داشت: حماسه ای که شما عزیزان در هشت سال دفاع مقدس آفریدید در تاریخ پرافتخار این کشور برای همیشه ماندگار خواهد ماند و همه ما قدردان ایثار و از خودگذشتگی شما هستیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: امروز هم میدان نبرد را در پیش رو داریم با این تفاوت که اکنون در جنگ فرهنگی و اقتصادی با دشمنان این مملکت و نظام اسلامی قرار داریم، لذا تقابل حق و باطل هرگز پایان نخواهد یافت و بی شک پیروز نهایی این میدان، حق خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روی کار آمدن دولت انقلاب آیت الله رئیسی و زنده شدن امید دوباره در دل جامعه، عنوان کرد: آیت الله رئیسی در اولین سفرهای استانی خود که به خوزستان و سیستان و بلوچستان داشتند بدون هیچ واسطه و تشریفاتی در میان مردم حضور یافتند و این خود بارقه ای از امید در کشور است و روزهای روشنی برای همه ما ترسیم می کند.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی گفت: حضور در میان مردم و شنیدن مشکلات آنان بدون هیچ گونه واسطه ای از سیره اهل بیت(ع) به ویژه امیرمؤمنان(ع) می باشد.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه افزود: اگر تاریخ اسلام را به خوبی مطالعه کرده باشیم، حضرت علی(ع) در دوران زمامداری خویش همواره کارگزارانی مؤمن، مردمی و متواضع و البته قاطع در دفاع از حق را انتخاب می کردند و همین امر باعث شده بود که در دوران این امام همام حقی به ناحق از کسی ستانده نشود.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه با تاکید بر اینکه مدیر باید از جنس خود مردم باشد و نگاهش نگاه امید بخش باشد، بیان داشت: کسی که مسؤولیتی را قبول می کند باید همواره به دنبال حل مشکلات جامعه و مردم باشد و باید دوران مدیریت خود را فرصتی برای خدمت بداند نه سوءاستفاده از پست و مقامش.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: بنابراین امروز امیدواریم که دوباره شاهد بازسازی انقلاب در عرصه مدیریتی توسط آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی باشیم زیرا این امر زمینه ساز تحولات بسیار مثبت و تاثیرگذاری در کشور خواهد بود.

این عالم کرمانشاهی در پایان سخنان خود ابراز داشت: مدیری که از روحیه انقلابی برخوردار است، باید دارای تجربه و تخصص کافی برای اداره امور در حیطه کاری خود باشد و داشتن این صفات برای هر مدیری که می خواهد کارنامه ای درخشان از خود داشته باشد، از ضروریات است./1400/پ210/

ارسال نظرات