۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۶۸۹۵۷۴

چرا از صندوق وام مرکز خدمات الگو گیری نمی کنید؟

چرا از صندوق وام مرکز خدمات الگو گیری نمی کنید؟
پرداخت وام بدون ضامن به افراد خوش حساب خبر خوبی برای طلاب و از طرفی مشوقی برای پرداخت به موقع اقساط خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، چند روز قبل خبری به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات در کانال ها دست به دست بین طلاب می چرخید و نقل و نبات گعده های طلبگی شده بود که بالاخره حوزه علمیه و  مرکز خدمات روند اداری دریافت وام را برای طلاب خوش حساب سهل الوصول کرده اند.

خبر مسرت بخش این بود، پرداخت وام بدون ضامن به افراد خوش حساب

در صندوق شجره طیبه با رویکرد مجازی‌سازی حداکثری فرآیند پرداخت تسهیلات به طلاب گرامی شرایط دریافت اسناد ضمانتی و ضامن تسهیل گردید.

در پرداخت وام تا سقف 20 میلیون تومان، به افراد خوش‌حساب بدون ضامن و اسناد ضمانتی پرداخت می‌گردد.

ملاک خوش‌حسابی در پرداخت اقساط، 100 روز بعد از موعد پرداخت هر قسط است، یعنی برای هر قسط بیش از 3 ماه مهلت برای پرداخت دارند.

خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا در پیگیری تلفنی خود از کارشناسان پاسخگوی مرکز خدمات به این پاسخ دست یافت:

اگر طلبه ای در باز پرداخت اقساط خوش حساب شناخته شود، آن دسته از وام هایی که تا سقف بیست میلیون تومان است مثل احتیاجات ضروری، وام خرید مسکن و وام معدلی، (به شرط رسیدن امتیاز طلبه به بیست میلیون تومان)، در روند اسناد ضمانتی تسهیل می شود.

هرچند با این تورم افسارگریخته و گرانی های مسکن و معیشت ناتوان طلاب بیست میلیون تومان هم مبلغ دندان شکنی نیست اما خبر خوبی برای طلاب خوش حساب و از طرفی مشوقی برای پرداخت به موقع اقساط خواهد بود، حرکت بسیار پسندیده ای است که دیگر صندوق های قرض الحسنه حوزه از جمله صندوق دفتر تبلیغات اسلامی نیز می تواند، الگوگیری کند.

ارسال نظرات