۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۸۹۸۱۵
رییس اداره کل تبلیغات اسلامی کوهدشت:

ترویج سبک زندگی اسلامی نیاز جامعه امروز است

ترویج سبک زندگی اسلامی نیاز جامعه امروز است
لرستان - حجت الاسلام گراوند با تأکید بر ضرورت ترویج سبک زندگی اسلامی و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن گفت: حوزه علمیه خواهران ظرفیتی عظیم در این راستا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدجواد گراوند، ظهر امروز در جمع طلاب مبلغ مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) شهرستان کوهدشت گفت: نقش بانوان مبلغ در عرصه تبلیغ و اگاهی بخشی به جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت تلاش و پشتکار، تکیه بر صبر و شکیبایی در عرصه تبلیغ را رمز موفقیت خواند و افزود: بانوان مبلغ باید با نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در تحکیم بنیان خانواده ها نقش آفرینی کنند.

وی ادامه داد: حضور مبلغان در عرصه های مختلف امری مهم برای معرفت افزایی و بصیرت بخشی در جامعه و هدایت دینی جامعه بوده و این حضور سبب کاهش آسیب های اجتماعی و جلوگیری از ورود این آسیب ها به کانون خانواده ها است.

حجت الاسلام گراوند با اشاره به اینکه دشمنان کانون خانواده ها را هدف قرار داده اند، اظهارداشت: تقویت برنامه های دینی، فرهنگی  و تبلیغی امری مهم برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن بوده و تبلیغ به موقع و اثرگذار سد راه این هجمه ها است.

وی با اشاره به اینکه خروجی حوزه علمیه تبلیغ است، گفت: طلاب مبلغ باید از ظرفیت فضای مجازی به خوبی بهره مند شوند و با تبیین و ترویج ارزش های دینی جلوی رواج آسیب ها گرفته شود.

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت خاطرنشان کرد: با فراهم شدن زمینه تبلیغ، باید به بیان مسائل روز جامعه پرداخت و با تکیه بر علم و تلاش به نیاز جوانان و جامعه پاسخ داده شود./9451/  پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات