۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۶۸۹۸۵۱

شرایط اعزام گروه های تبلیغی در دهه آخر صفر

شرایط اعزام گروه های تبلیغی در دهه آخر صفر
دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم با توجه به رسالت فرهنگي وتبليغي خود جهت تبليغ دين اسلام شرایط اعزام گروه های مبلغ در دهه آخر صفر با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در ایام اربعین حسینی رحلت جانسوز رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبي و امام رضا دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم با توجه به رسالت فرهنگي و تبليغي خود جهت تبليغ دين اسلام و تبيين و گسترش معارف اسلامي شرایط اعزام گروه های تبلیغی به مناطق مختلف کشور را اعلام کرد. 

بر اساس این اطلاعیه ارائه طرح و برنامه تبليغي متناسب با اين مناسبت و تاييد آن از سوي اداره اعزام و همچنین داشتن اسکان براي مبلغان گروه در منطقه از اصلی ترین شرایط اعزام گروه های تبلیغی به نقاط مختلف کشور توسط دفتر تبلیغات است.

لازم است در این ایام ظرفیت تبلیغی فراهم بوده و با نهادهای تبلیغی منطقه هماهنگی صورت بگیرد و همچنین حکم تبلیغی نیز از یک نهاد اخذ شود.

گفتنی است مبلغان انفرادي نيز مشروط به داشتن اسکان ، فضاي تبليغي و درخواست از نهادهاي منطقه با عنوان اعزام اعياد و وفيات و بدون تسويه مي توانند حکم اعزام دريافت نمايند.

ارسال نظرات