۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۶۸۹۸۷۲

مدیر نرم افزار جامع فقه 2 و جامع طب دار فانی را وداع گفت

مدیر نرم افزار جامع فقه 2 و جامع طب دار فانی را وداع گفت
حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا رحیمی ثابت مدیر نرم افزار جامع فقه 2 و جامع طب دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا رحیمی ثابت مدیر نرم افزار جامع فقه 2 و جامع طب دار فانی را وداع گفت.

مرکز کامپیوتری نور طی پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین رحیمی را تسلیت گفت متن پیام به این شرح است:

محقق ارجمند و فاضل، مدیر کوشا و پر تلاش، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا رحیمی ثابت دار فانی را وداع گفت. بدین وسیله این ضایعه بزرگ را به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و کارکنان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و عموم علاقمندان به معارف اهل بیت علیهم السلام تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم و صبری جمیل و اجر جزیل و عمری با برکت برای بازماندگان مسئلت داریم.

حجت الاسلام رحیمی ثابت از محققان پر تلاش مرکز نور بودند که جوانی و عمر خود را وقف خدمت‌رسانی به جامعه علمی نموده و محصولاتی چون نرم افزار جامع‌فقه 2، نرم افزار جامع‌طب حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی ایشان می‌باشد که قطعاً صدقه جاریه و علم نافعی برای ایشان محسوب می‌شود تا پرونده حسناتشان همچنان به گوهر خدمت به معارف اسلام، قرآن و اهل بیت علیهم السلام مزین گردد.
ایشان در به ثمر رساندن طرح‌های سخت و پر زحمت پیشگام بودند و محصولاتی که نتیجه زحمات ایشان و همکارانشان بود، مورد استقبال و توجه کاربران و جامعه علمی قرار گرفته است.

امیدواریم که روح این محقق ارجمند در جوار رحمت الهی، همنشین اولیاء طاهرین باشد. جامعه علمی کشور، محققان و عموم علاقمندان به علوم اسلامی، هیچگاه زحمات دست اندرکاران گمنامی که چنین عرصه‌ای در پژوهش و تحقیق را گشودند، فراموش نخواهند کرد. عاش سعیداً و مات سعیداً.

گفتنی است مجلس ختم آن مرحوم ساعت 17:30 روز جمعه 1400/6/26 در مسجد مصطفی خمینی برگزار خواهد شد.


مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور)

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حزیراوی
Iran, Islamic Republic of
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
خدا رحمتشون کنه.
چقدر فقه 2 به تحقیقات فقهی بنده کمک کرد.
1
0
بیدل
Iran, Islamic Republic of
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
نور به قبرش بباره
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
انا لله و انا الیه راجعون
2
0