۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۹۰۰۲۹

کتاب مصور «لحظه‌های بی‌تکرار» در هفته دفاع مقدس رونمایی می شود

کتاب مصور «لحظه‌های بی‌تکرار» در هفته دفاع مقدس رونمایی می شود
لرستان - ملکی گفت: کتاب مصور «لحظه‌های بی‌تکرار» با محوریت گزیده ای از تصاویر مراسم تشییع و تدفین شهدای لرستانی در هفته دفاع مقدس رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، کامین ملکی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از رونمایی کتاب مصور «لحظه‌های بی‌تکرار» در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این کتاب شامل گزیده‌ای از تصاویر مراسم تشییع و تدفین شهدای لرستانی است که من به عنوان عکاس در آن حضور داشته و تصاویری را به ثبت رسانده‌ام.

این عکاس لرستانی هدف چاپ این کتاب را معرفی شهدا به عنوان اسوه‌های ماندگار و نمایش ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا بویژه مادران شهدا عنوان کرد و افزود: چاپ این کتاب صرفا بهانه‌ای است تا نشان دهیم که یاد و خاطره شهدا همواره در ذهن ما حاضر است و همه ما قدردان آنها هستیم.

وی با بیان اینکه شهدا حق بسیار بزرگی بر گردن همه ما دارند، خاطرنشان کرد: بر همین اساس به عنوان یک عکاس تصمیم گرفتم در حوزه کاری خودم گامی در جهت پاسداشت این عزیزان بردارم.

ملکی با اشاره به اینکه تصمیم گرفتم کتابی مصور با موضوع مراسم‌ تشییع و خاکسپاری تعدادی از شهدای لرستانی به چاپ برسانم، یادآور شد: در این کتاب تصاویری از ۱۵ مراسم مربوط به تشییع و تدفین شهدا در استان لرستان به نمایش در آمده است.

وی خاطرنشان کرد: این تصاویر صرفا توسط اینجانب به ثبت رسیده و در سالیان اخیر شهدای دیگری نیز در لرستان تشییع و خاکسپاری شده‌اند که بنا به دلایل مختلف از جمله حضور در ماموریت‌های دیگر افتخار حضور در آن مراسم‌ها و ثبت تصاویر را نداشتم.

ملکی بیان داشت: بر این اساس در جلد اول کتاب «لحظه‌های بی‌تکرار» تصاویری از تشییع و خاکسپاری 21 شهید والا مقام لرستانی در قالب ۱۵ مراسم (برخی مراسم‌ها مربوط به تشییع همزمان چند شهید بوده است) به نمایش گذاشته می‌شود. 

وی گفت: جلد دوم این کتاب نیز در سنوات آتی به چاپ خواهد رسید و بر همین منوال تصاویر مراسم‌ تشییع و خاکسپاری پیکر شهدایی که در آن حضور دارم را به چاپ خواهم رساند. همچنین کتب تصویری دیگر در موضوعات مختلف در دست انتشار می‌باشد که ان‌شاالله به زودی به بازار نشر عرضه خواهد شد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات