۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۹۰۱۵۹

پاکبانان مشهدی راهی سفر اربعین می‌شوند

پاکبانان مشهدی راهی سفر اربعین می‌شوند
اعضای شورای شهر مشهد امروز با قید دو فوریت لایحه اعزام کارگران خدمات شهری و عوامل ستادی برای حضور و خدمتگزاری در مراسم عظیم پیاده‌روی اربعین در کشور عراق را تصویب کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، امروز در هفتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد لایحه اعزام کاروان اربعین به کشور عراق با قید دوفوریت مورد بررسی قرار گرفت و با تصویب اعضای شورای ششم یک میلیارد تومان برای این مراسم پیش‌بینی شد.

بنابراین مصوبه با پیشنهاد ستاد اربعین و موافقت شهردار مشهد اعزام کارگران خدمات شهری و عوامل ستادی برای حضور و خدمتگزاری در مراسم عظیم پیاده‌روی اربعین در کشور عراق و اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی انجام خواهد شد و ۶۳ نفر به کشور عراق اعزام خواهند شد، مبلغ بلیت‌های هواپیمایی این سفر تهاتری خواهد بود.

دستور کار دوم این جلسه علنی مبنی بر کاهش استفاده از خودرو شخصی در روز جهانی بدون خودرو بود.

طبق این مصوبه، پارک در پارکینگ‌های پایانه مسافربری امام رضا (ع)، پارک سوار وکیل‌آباد و پارکینگ‌های آزادی و مجد در روز ۳۱ شهریور رایگان خواهد بود.

اهدای ۱۰۰ دستگاه دوچرخه تا سقف ۵ میلیارد ریال به قید قرعه به ۱۰۰ نفر از افرادی که در تاریخ ۳۱ شهریور ماه حداقل ۲ سفر با حمل و نقل عمومی داشته‌ باشند، از دیگر مصوبات این طرح است.

برخورداری از پنج سفر رایگان ۲ و نیم ساعته برای ثبت‌نام کنندگان سیستم دوچرخه اشتراکی بایدو از تاریخ ۳۱ شهریور لغایت ۵ مهر با تاریخ اعتبار یک ماه و برخورداری از سه سفر رایگان یک و نیم ساعته بایدو برای افرادی که در روز ۳۱ شهریور ماه از بایدو استفاده کنند هم از تبصره‌های این مصوبه است./۹۸۸/

ارسال نظرات