۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۹۰۱۶۵

تاکید عمار حکیم بر لزوم پیگیری تخلفات انتخاباتی/ انتخابات وسیله است نه هدف

تاکید عمار حکیم بر لزوم پیگیری تخلفات انتخاباتی/ انتخابات وسیله است نه هدف
رییس ائتلاف نیروهای ملی عراق بر لزوم پیگیری هرگونه تخلف انتخاباتی در انتخابات آتی این کشور و آگاهی رهبران این ائتلاف از آن تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «عمار حکیم» گفت: در دیدار اعضای دفاتر ائتلاف نیروهای ملی عراق، بر لزوم تداوم یکپارچه کردن تلاش ها و فعالیت ها در راستای تحقق نمایندگی هرچه بیشتری که ائتلاف نیروهای عراقی بتواند از طریق آن، به مردم خدمت کند، جلساتی داشتیم.

وی افزود: در این جلسات بر لزوم پیگیری هرگونه تخلف انتخاباتی و اگاهی رهبری این ائتلاف از آن تاکید کردیم و گفتیم که انتخابات وسیله است نه هدف.همچنین نامزد ها را به تشریح برنامه های انتخاباتی و واقع گرایی دعوت کردیم.

حکیم با اشاره به اینکه در این جلسه بر لزوم حضور نمایندگان ائتلاف های انتخاباتی در حوزه های انتخاباتی جهت نظارت بر روند انتخابات و تضمین آزادی رای دهنده در امر انتخاب نامزدهایی که مناسب می بینند، تاکید کردیم، خاطرنشان کرد: علاوه بر این از نهادهای رسانه ای وابسته به ائتلاف نیروهای عراقی خواسته ایم در راستای ترغیب مردم به مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات تلاش کنند. همچنین تاکید کردیم که دولت و ایمان به آن، محور تحرکات و فعالیت های ائتلاف نیروهای ملی در سطح ملی است./۹۸۸/

منبع: خبرگزاری الفرات

ارسال نظرات