۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۹۰۱۷۸
در نشستی خبری مطرح شد؛

اجرای ۵۰۰ برنامه در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در لرستان

اجرای ۵۰۰ برنامه در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در لرستان
لرستان - معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بر ضرورت تبیین ارزش های دفاع مقدس برای نسل نو تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه تربیت نسلی انقلابی و آگاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، مجید سوری، ظهر امروز در در نشست تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و ایثار رزمندگان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه دوران دفاع مقدس به ما یاد داد که با ایمان به خدا می‌شود از همه گذرگاه‌ها عبور کرد و استکبار را وادار به عقب نشینی کرد، افزود: امروز نیز با درس گرفتن از آن روزها باید برای عبور از فراز و نشیب ها گام برداشت.

وی در ادامه انقلاب را یکی از دستاوردهای آن دفاع مقدس عنوان کرد و اظهارداشت: بسیاری از جنبش‌های منطقه با تأسی از انقلاب و دفاع مقدس در مقابل استکبار و ظلم قد علم کردند.

جوانان در راستای گرامیداشت ارزش‌های دفاع مقدس گام بردارند

سوری با تأکید بر ضرورت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبیین ارزش ها بین نسل نو اظهار داشت: امروز جوانان ما باید  با عزت و خودباوری در راستای گرامیداشت ارزش‌های دفاع مقدس گام بردارند.

وی در ادامه به اجرای ۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اجرای رزمایش کمک مومنانه، اعزام گروه‌های جهادی و افتتاح پروژه‌های سازندگی از جمله این برنامه ها است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان یادآور شد: تبیین مدیریت جهادی در اداره جنگ یکی از رویکردهای ما در اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس توان تولید تجهیزات دفاعی را نداشتیم و امروز جزء کشورهای پیشرفته دنیا در حوزه دفاعی هستیم که این توان نظامی به قدرت بازدارندگی بالای ایران اسلامی منجر شده است، خاطرنشان کرد: تبیین قدرت دفاعی کشور از دیگر رویکردهای در دستور کار است.

سوری عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس و به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس برنامه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، رژه موتوری نیروهای مسلح، دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، غبارروبی گلزار شهدا و تجدید بیعت با شهدا، برگزاری همایش نقش زنان در دفاع مقدس، شرکت در نماز جمعه، تجلیل از مدافعان سلامت نیروهای مسلح برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی ادامه دارد، گفت: تاکنون بیش از ۱۵ مرکز واکسیناسیون تجمعی یا مشترک را برپا و برای تسریع واکسیناسیون از ظرفیت‌ها استفاده شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تججلیل از قهرمانان پارالمپیک، برگزاری همایش‌های روایتگری، نشست تخصصی پدافند غیرعامل، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، افتتاح یادمان شهدای گمنام معمولان، افتتاح منازل مسکونی نیازمندان و پروژه‌های روستایی، اعزام گروه‌های جهادی و برگزاری همایش نقش عشایر در دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه، توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی و جهیزیه و برگزاری جشنواره یوسف و رونمایی کتاب‌های ویژه دفاع مقدس را از دیگر برنامه ها دانست./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات