۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۹۰۱۸۸

آخرین مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره بین المللی شعر حوزه

آخرین مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره بین المللی شعر حوزه
30 مهر ماه به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره بین المللی شعر اشراق اعلام شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، محمدرضا قربان زاده در گفت وگویی پیرامون انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی شعر اشراق در تیرماه ۱۴۰۰ گفت: طلاب متقاضی شرکت در جشنواره شعر اشراق می توانند آثار خود را از طریق سامانه پیشخوان برخط حوزه های علمیه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: متاسفانه در این دوره از جشنواره بدلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، امکان برگزاری نشست خبری اعلام فراخوان وجود نداشت اما بحمدالله با ارتباطات خوب دبیرخانه جشنواره با خبرگزاری ها، مطبوعات و کانال های حوزوی، و پیگیری های صورت گرفته، خبر فراخوان در همان ایام با انعکاس گسترده همراه شد.

قربان زاده با اشاره به اقدامات گسترده خبری و رسانه ای جشنواره افزود: با توجه به اینکه جامعه هدف جشنواره، طلاب و فضلای حوزه های علمیه هستند، از جمله اقدامات اخیر این کمیته، انتشار فراخوان جشنواره در سامانه پیشخوان حوزه است.

وی ادامه داد: این اقدام با عنایت به فرارسیدن ایام انتخاب دروس توسط طلاب و مراجعه اساتید و طلاب به سامانه مذکور در این ایام و طی هماهنگی با مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه صورت گرفت و طلاب علاقه مند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره شعر اشراق به سایت جشنواره و یا پیشخوان بر خط خدمات حوزه های علمیه مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، پیشخوان حوزه زیرساختی فنی است که امکان یکپارچه سازی و هماهنگی میان سامانه ها و خدمات مختلف را فراهم نموده و در حال حاضر دسترسی اساتید و طلاب به تمامی سامانه های حوزه بویژه در ایام کرونا از طریق این سامانه صورت می پذیرد.

ارسال نظرات