۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۹۰۲۰۳
امام جمعه الیگودرز:

فرهنگ ورزش باید میان جوانان نهادینه شود

فرهنگ ورزش باید میان جوانان نهادینه شود
لرستان - حجت الاسلام سرلک بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ورزش بین نسل جوان گفت: باید به صورت عملی زمینه حضور جوانان در رشته های علمی، اخلاقی، ورزشی و هنری فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک، پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشتی نونهالان کشور که در فرمانداری الیگودرز برگزار شد، با اشاره به تأکید آموزه های دینی در راستای توجه به ورزش گفت: باید از رشته های ورزشی حمایت زمینه حضور جوانان فراهم شود.

امام جمعه الگیودرز با بیان اینکه ترویج فرهنگ ورزش بین نسل نو سلامت روحی جامعه را تضمین می کند، افزود: سلامت جسم و تن، لازمه سلامت روح و روان انسان است.

وی با بیان اینکه در گام دوم‌ انقلاب لازم است در عمل، میدان را برای حضور جوانان و نوجوانان در عرصه های علمی، اخلاقی، ورزشی و هنری باز کنیم، تأکید داشت: متولیان امر در این زمینه باید نقش آفرینی کنند و از همه ظرفیت ها استفاده شود.

حجت الاسلام سرلک با تأکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ورزش های همگانی در جامعه عنوان کرد: ورزش، شادی، امید، نشاط، اعتماد به نفس و اطمینان خاطر را به جامعه مخصوصا جوانان و نوجوانان تزریق می نماید.

وی خاطرنشان کرد: روحیه مقاومت و گفتمان «ما می توانیم» را امام(ره) و شهداء به ما آموختند و این روحیه امروز باید بین جوانان ما نهادینه شود، چراکه رمز موفقیت جوانان در تلاش و پشتکار و تکیه بر این شعار است./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات