۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۹۰۲۴۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

عقب ماندگی ها و مشکلات کشور حاصل تفکر لیبرال و غرب زده است

عقب ماندگی ها و مشکلات کشور حاصل تفکر لیبرال و غرب زده است
مازندران - امام جمعه ساری با بیان این که پیروزی ها و موفقیت های ما مرهون تفکر انقلابی است،گفت: در مقابل نیز عقب ماندگی ها و مشکلات نیز محصول تفکر لیبرال و غرب زده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در ساری بر ضرورت تجلیل و تکریم از مقام شهدا، جانبازان و ایثارگران تأکید کرد و گفت: هر چه از این قشر بزرگوار در جامعه تجلیل کنیم به اندازه عظمت و بزرگی مجاهدت ها و ایثارگری های آنها نخواهد بود.

وی با بیان این که شهدا از یک جایگاه والا و با ارزشی در نظام اسلامی برخوردار هستند، افزود: همه این ارزش ها و حماسه ها نشأت گرفته از حماسه عظیم عاشورا است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود با اشاره به دو خطر پیش روی دفاع مقدس، از تحریف به عنوان نخستین خطر یاد کرد و گفت: دشمنان در تلاش هستند واقعیت های تاریخی را دگرگون و به گونه ای دیگر مطرح کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: ممکن است امروز مزدورانی از استعمار واقعیت های دفاع مقدس را طور دیگری بنویسند و ما نزد نسل های آینده ظالم و متجاوز و و دشمن اصلی را مظلوم و شهید معرفی کنند.

وی بر ضرورت نگارش خاطرات رزمندگان، آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: این آثار ماندگار برای برای آیندگان بماند و آیندگان با روایت گری صحیح|، مطلوب و مستند مواجه باشند، علاوه بر این که مستند سازی و آوردن هنر به این وجه هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، طلبکاری معاندان و مخالفان از جریان انقلاب را تهدید دوم دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: این عده که هیچ نقشی در دفاع مقدس نداشتند در سایه امنیتی که رزمندگان برای جامعه خلق و از میوه انقلاب و پیروزی های پس از آن استفاده کردند امروز به جای پاسخگویی از ما مطالبه گری می کنند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود گفت: باید این دو خطر را جدی بگیریم و به کسانی که چنین تفکری دارند نباید میدان داد و از نفوذ چنین تفکری باید به شدت جلوگیری کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که پیروزی ها و موفقیت های ما مرهون تفکر انقلابی است، خاطرنشان کرد: در مقابل نیز عقب ماندگی ها و مشکلات مرهون همین تفکر لیبرالی و غرب زدگی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود به روی کار آمدن یک دولت حزب اللهی و انقلابی اشاره کرد و بر ضرورت حمایت از این دولت به منظور خدمت به مردم و کاهش مشکلات کشور تأکید کرد.

وی با بیان این نباید از جامعه بزرگ رزمندگان، ایثارگران و جانبازان غافل شویم، خاطرنشان کرد: همه باید با وحدت و انسجام در جهت رفع مشکلات جامعه گام برداریم تا شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون ایران اسلامی در ابعاد مختلف باشیم./950/پ210/

ارسال نظرات