۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۹۰۲۵۸
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

میزبانی اجلاس بین المللی «پیرغلامان حسینی» برای کرمانشاه افتخار بزرگی است

میزبانی اجلاس بین المللی «پیرغلامان حسینی» برای کرمانشاه افتخار بزرگی است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: میزبانی اجلاس پیرغلامان حسینی در سال آینده به کرمانشاه رسیده است و این افتخار بزرگ برای مردم ولایتمدار این دیار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در مراسم تحویل پرچم ملکوتی امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در سخنانی اظهار داشت: خوشبختانه میزبانی اجلاس پیرغلامان حسینی در سال آینده به کرمانشاه رسیده است و این افتخار بزرگ برای مردم ولایتمدار این دیار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: اجلاس پیرغلامان حسینی به خاطر اینکه وجه بین المللی دارد و مهمانانی از سایر کشورهای اسلامی در آن حضور دارند باید به بهترین وجه ممکن و در شان جایگاه امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل عباس(ع) برگزار شود.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: بنابراین انتظار داریم که ادارات و سازمان های مربوطه همانند سپاه ارتش و ... در این همایش حضوری پرشور داشته باشند و بخشی از کارها را برعهده بگیرند.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: خدمت در دستگاه اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام حسین(ع) یک سعادت بزرگ برای هر کسی است، لذا امیدواریم این سعادت نصیب همه دوستداران اهل بیت(ع) شود و اکنون که ما مردم کرمانشاه میزبان همایش بین المللی پیرغلامان حسینی شده ایم قدر این فرصت معنوی را به خوبی بدانیم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: در سراسر جهان امام حسین(ع) را به عنوان نماد و اسوه آزادگی می شناسند و نام ایشان در هر جلسه ای که آورده شود بدان جلسه قداست ویژه ای می بخشد زیرا همه ما هرچه داریم از این امام همام است.

آیت الله علما در پایان سخنان خود با تشکر از همکاری و همراهی مدیران استان در برگزاری این همایش بزرگ، خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات استاندار کرمانشاه برای کسب میزبانی نوزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در این استان تشکر کنیم زیرا وی با این کار توشه معنوی بزرگی برای خویش ثبت نموده است.

براساس این گزارش، نوزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی محرم سال آینده در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد. /1400/پ210/

ارسال نظرات