۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۹۰۲۸۹
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

جوانان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس از همه داشته های خود گذشتند

جوانان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس از همه داشته های خود گذشتند
آذربایجان غربی ـ حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: دفاع مقدس، دورانی است که اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان از همه داشته های خود گذشتند.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در دیدار فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی آذربایجان غربی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، افزود: هشت سال دفاع مقدس در جبهه حق علیه باطل، یادآور بزرگی و شکوه ملت ایران و بزرگ مردانی است که جانانه در مقابل دشمن ایستادند و از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و عزت و افتخار آفریدند.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس، دورانی است که اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان از همه داشته های خود گذشتند و در میدان های نبرد با دشمن بعثی و هم پیمانانشان از میهن اسلامی دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: در دوران کنونی اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره همه شهدای سرافراز دوران دفاع مقدس و مسیر پرافتخار دفاع از کیان اسلامی بسیار زیاد بوده و وظیفه همگان است.

حجت الاسلام قریشی بیان کرد: ما عزت و سربلندی، آرامش و اقتدار امروز کشورمان را مدیون رشادت های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی گفت: باید قدر و منزلت ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی را بدانیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

در این آیین، سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدا و رییس کمیته نیروهای مسلح آذربایجان غربی به تشریح برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخت.

فردا، نخستین روز از هفته دفاع مقدس است؛ امسال چهل و یکمین سالگرد آغاز دفاع مقدس ملت ایران است./1400/د101/

ارسال نظرات