۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۶۹۰۳۲۳
نماینده مجلس:

بخش عمده‌ای از قوانین مربوط به حوزه ایثارگران اجرایی نشده است

بخش عمده‌ای از قوانین مربوط به حوزه ایثارگران اجرایی نشده است
امیرآبادی گفت: بخش عمده‌ای از قوانین مربوط به حوزه ایثارگران اجرایی نشده و در رسانه‌ها با تبلیغات غلط به جامعه القا شده که بسیاری از امکانات دراختیار آنها قرار گرفته است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم، با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های جوانان انقلابی و برومند ملت ایران است که با خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند، گفت: امنیت و آرامش امروز در کشور علی‌الرغم تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان این ملت، به برکت مجاهدت‌های رزمندگان و صبر خانواده معظم شهدا وجود دارد.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور سال‌هایی است که با مقاومت مردم و قدرت ایمان، شکست سلطه‌گری قدرت‌های پوشالی جهان به ویژه آمریکای جنایتکار به عنوان درس عبرتی در تاریخ معاصر و برگ زرینی در تاریخ ایران ثبت شد.

وی تاکید کرد: رزمندگان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس با گذر از زندگی و جان خود، ایثار بزرگی کردند و باید همواره آنها را الگوی خود قرار دهیم. سربازان وطن جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با درک والای خود نسبت به موقعیت حساس کشور، وظیفه بزرگ جهاد را مشتاقانه پذیرفتند.

امیرآبادی‌فراهانی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران حاصل خون شهیدان و مجاهدت ایثارگران و مقاومت ملت بزرگ ایران است، ما مسئولان به این خون ها و به این ملت مدیون هستیم و باید مراقب باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس در ادامه با اشاره به تشکیل فراکسیون ایثارگران مجلس با هدف حمایت و دفاع از حق و حقوق جامعه ایثارگری کشور گفت: ما در مجلس به دنبال این هستیم که قوانین حمایتی در حوزه ایثارگران مصوب و اجرایی شود.

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس تاکید کرد: بخش عمده‌ای از قوانین مربوط به حوزه ایثارگران به دلیل مشکلات تامین منابع مالی و بودجه توسط دولت اجرایی نشده و تنها در رسانه‌ها با انجام تبلیغات به غلط به جامعه القا شده که بسیاری از امکانات در اختیار ایثارگران و خانواده شهدا قرار گرفته است، در صورتی که چنین موضوعی صحت ندارد.

وی اظهار کرد: ما در مجلس تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت، تا با همراهی و کمک دولت سیزدهم تمام قوانین حوزه ایثارگران به صورت کامل اجرایی شود.

ارسال نظرات