۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۶۹۰۳۸۳
یادداشت؛

جستاری از روحانی پارالمپیکی

جستاری از روحانی پارالمپیکی
پارالمپیک توکیو را هم مثل پارالمپیک ریو در کنار کاروان ورزشی ایران بودم، این همراهی فرصت خوبی است برای کسی مثل بنده که اندوخته‌های معرفتی و مشاوره‌ای را به کار ببندد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سرلک در یادداشتی کوتاه از همراهی تیم پاراالمپیک توکیو می گوید.

متن این یادداشت به این شرح است: 

پارالمپیک توکیو را هم مثل پارالمپیک ریو در کنار کاروان ورزشی ایران بودم، این همراهی فرصت خوبی است برای کسی مثل بنده که اندوخته‌های معرفتی و مشاوره‌ای را به کار ببندد و گرهی از کار ورزشکاران عالی‌رتبه هم میهن بگشاید.

در این جاها حقیقتاً همه چیز در اوج حساسیت و اهمیت مطرح است و در این شتاب سرسام‌آور حادثه‌ها و نگرانی‌ها به شوق‌ها و امیدها و ترس‌ها گاه ورزشکاری و حتی یک مربی اصطلاحاً خالی می‌کند به هم می‌ریزد و در یک به‌هم‌ریختگی ناخوانده قفل می‌کند و خود را می‌بازد و لازم است با او گفت‌وگو کرد.  

جستاری از روحانی پارالمپیکی

این اتفاقات هم ممکن است قبل از مسابقه رخ دهد و هم بعد از بازی به خصوص وقتی یک ورزشکار به هر دلیلی از رسیدن به مدال و سکو جا بماند. در این سفر ساعت‌های فراوانی به این کار می‌پرداختم البته کاروان‌مان بحمدالله دکتر روانشناس هم داشت منتها بعضی بچه‌ها به دلیل انس و شناخت و اعتماد گاهی ترجیح می‌دادند مطالبشان را با بنده در میان بگذارند.

در کنار این کار مهم، اقامه نماز و سخنرانی و زیارت عاشورا و حضور در ورزشگاه‌ها برای تماشا و تشویق ورزشکاران را هم انجام می‌دادم که معمولاً با اصرار خودشان انجام می‌گرفت. متاسفانه به دلیل تراکم برنامه‌ها شرمنده تعدادی از عزیزان ورزشکار شدم و نتوانستم زمان مسابقه همراهشان باشم.

ارسال نظرات