۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۹۰۴۷۷
آیت الله عبدالهی در گفت‌وگو با رسا:

سخنان رییس جمهور در سازمان ملل اعلام مواضع رهبر انقلاب در مذاکرات بود

سخنان رییس جمهور در سازمان ملل اعلام مواضع رهبر انقلاب در مذاکرات بود
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: خطوطی که رهبر انقلاب در مذاکرات و روابط بین الملل ترسیم کرده بودند، در سخنان رییس جمهور به وضوح و روشنی اعلام شد.

آیت الله محمود عبدالهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین سخنان عزتمندانه آیت الله رئیسی در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد پرداخت و گفت: نظام اسلامی ایران بر اساس استقلال، عزتمندی و همچنین مبارزه با شرک، ظلم و استکبار جهانی شکل گرفته است.

وی بیان کرد: رییس جمهور در نطق خود در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، به روشنی مبنای نظام اسلامی ایران را برای تمام جهانیان شرح داد و آیت الله رئیسی در این سخنان بیان کرد که مسأله نظام ما مسأله استقلال و عزتمندی، توحید و معنویت است.

آیت الله عبدالهی اظهار کرد: در حالی که گفتار ملت ما بر اساس توحید و معنویت بنا شده، اما بر استقلال و عزتمندی کشور توجه داریم و کشور ما با جهانیان تعامل سازنده خواهد داشت.

وی با بیان اینکه روابط ایران براساس تعامل و همکاری سازنده با کشورهای جهان بنا شده است، گفت: ایران مرزهای جهان را به روی خود نمی بندد، اما چشم امید هم به غربی ها و استعمارگران خارجی ندارد.

آیت الله عبداللهی با اشاره به اینکه معیارها و شاخص های اصلی نظام اسلامی ایران در گفتار رییس جمهور در سازمان ملل به روشنی تبیین شد، افزود: متأسفانه دولتمردان گذشته در عمل نشان دادند که چشم امید به قدرت های خارجی و استعماری دارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب هیچ گاه راه را برای تعامل با کشورهای جهان نبستند و همچنین ایشان در مذاکرات برجام تأکید کردند که ثمره برجام باید برداشتن تمام تحریم های بی رحمانه علیه ایران باشد.

آیت الله عبدالهی ابراز داشت: خطوطی که رهبر معظم انقلاب در مذاکرات و تعامل با کشورهای دیگر ترسیم کرده بودند، در سخنان رییس جمهور به وضوح و روشنی اعلام شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
منطق حاکم بر محاسبات آمریکایی‌ها منطق هزینه/فایده است. اگر امروز آمریکایی‌ها دائماً پیغام می‌دهند و درخواست مذاکره می‌کنند، به دلیل ایجاد هزینه‌هایی است که ایران در راستای اقدامات برجامی و فرابرجامی برای موازنه‌سازی فشار علیه طرف‌های بدعهد انجام داده است.
0
0