۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۶۹۰۵۱۲
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

دشمن همواره دنبال به تحریف تاریخ و مشغول کردن ذهن نسل جدید است

دشمن همواره دنبال به تحریف تاریخ و مشغول کردن ذهن نسل جدید است
سیستان و بلوچستان ـ حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: دشمنان هیچگاه دست از دشمنی خود بر نمی‌دارند و همواره دنبال تحریف تاریخ و مشغول کردن ذهن نسل جدید هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا در سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در آئین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت ضمن قرائت و ترجمه آیه 95 سوره مبارکه نساء اظهار داشت: افراد با ایمانی که بدون بیماری و ناراحتی، از جهاد باز نشستند، با مجاهدانی که در راه خدا با مال و جان خود جهاد کردند، یکسان نیستند و خداوند مجاهدان را بر ترک‌کنندگان جهاد برتری و پاداش بیشتری بخشیده است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به آیه 10 سوره مبارکه حدید افزود: طبق این آیه شریفه کسانى که قبل از پیروزى انفاق کردند و جنگیدند از کسانى که پس از پیروزى انفاق کردند مقام بالاتری دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی به قرائت و ترجمه آیه 169 سوره مبارکه آل عمران پرداخت و بیان داشت: کسانی که به‌ فیض شهادت نائل آمدند خرسند هستند و روزی خود را از سفره نعمات الهی دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: تکریم شهدا و پیشکسوتان جهاد و شهادت کاری خدایی و همراهی با ملکوت عالم است و خداوند متعال تمام عالم ملکوت را در خدمت اهل دین و جهاد و شهادت قرار داده است. این تکریم باید همگانی و در همه سال باشد و در مقام عمل نیز به آن پایبند باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: همه آثار به جا مانده از شهدا از جمله خانواده‌های این بزرگواران باید مورد توجه، تکریم و اهتمام قرار گیرند و البته بهترین تکریم و گرامیداشت عملی تبیین اهداف و رسالت‌های شهداست.

حجت الاسلام والمسلمین محامی تصریح کرد: دشمنان هیچگاه دست از دشمنی خود بر نمی‌دارند و همواره دنبال تحریف تاریخ و مشغول کردن ذهن نسل جدید هستند که وظیفه ما بیان نتایج کار شهدا یعنی عزت، افتخار و سربلندی انقلاب اسلامی است و باید مسیر عزت و پرافتخار مجاهدان و شهدا را دنبال کنیم./1400/د101/

ارسال نظرات