۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۶۹۰۵۴۳
آیت‌الله رئیسی با حضور سرزده در محله محروم هانیوان ایلام:

رفع مشکلات مناطق محروم و حاشیه شهر یک ضرورت است

رفع مشکلات مناطق محروم و حاشیه شهر یک ضرورت است
رییس جمهور با حضور سرزده در محله محروم هانیوان در حاشیه شهر ایلام، از نزدیک با مردم این محله دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، رییس جمهور عصر جمعه با حضور سرزده در محله محروم هانیوان در حاشیه شهر ایلام، از نزدیک با مردم این محله دیدار و گفتگو کرد.

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در گفت وگوی بی واسطه و رو در رو با اهالی این محله، بر ضرورت رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

مردم محله هانیوان ایلام پس از اطلاع از حضور رئیس جمهور در محل، با شور و شوق زیادی در کنار آیت الله رئیسی گرد آمدند و ضمن ابراز خوشحالی، مشکلات و محرومیت‌های چندین ساله خود را با شخص رئیس جمهور در میان گذاشتند.

رییس جمهور همچنین در سخنان کوتاهی در جمع مردم این محله، رفع مشکلات مناطق محروم و حاشیه شهر ایلام را یک ضرورت دانست و گفت: محرومیت‌ها در برخی مناطق حاشیه شهر از جمله محله هانیوان ایلام پسندیده نیست و استاندار و فرماندار باید به سرعت و با کمک ساکنان این محله، کمبودها را رفع کنند.

رییس جمهور خطاب به اهالی هانیوان گفت: دولت در کنار شما و در خدمت شما قرار دارد و معتقدم برای حل برخی مشکلات، خودِ مردم باید پیشقدم شوند.

وی افزود: بدون تردید اقدام خلاف مقررات و بی انضباطی، زشت و ناپسند است و در مواجهه با چنین مواردی، خودِ ساکنین باید در مقابل ساخت و سازهای خلاف و نظافت و انضباط شهری پیشقدم شوند و با همکاری مسئولان شهری، امور را اصلاح کنند.

آیت‌الله رئیسی خطاب به ساکنان محله محروم هانیوان گفت: در جلسه شورای اداری استان به مسئولان استانی اعلام خواهم کرد که نسبت به همه مناطق ایلام به ویژه محله‌های محروم اقدامات سریع و ویژه را در دستور کار قرار دهند تا کمبودها و مشکلات هرچه زودتر برطرف شود.

ارسال نظرات