۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۹۰۵۸۱
وصیت نامه شهدا؛

تربیت اسلامی فرزندان را فراموش نکنید

تربیت اسلامی فرزندان را فراموش نکنید
لرستان - شهید حجت الاسلام جهان بخش گودرزی در وصیت نامه خود سفارش کرده است که فرزندان خوبی برای اسلام تربیت کنید و راه و رسم اسلام را به آنها بیاموزید.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، در وصیت نامه شهید جهان بخش گودرزی آمده است: (ان الجهاد باب من ابواب الجنه)

با درود و سلام به پیشگاه  مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر(عج) و نائب برحقش امام امت و پیروزی رزمندگان اسلام و نابودی کفر در جهان، بدین ‌وسیله اینجانب جهانبخش گودرزی همچون آرزویی که داشتم و به آن رسیدم، از خدای بزرگ می‌خواهم که این بنده گناهکار را ببخشد.

پدر جان تا کوچک بودم شمارا خیلی اذیت کردم و حال که بزرگ ‌شده‌ام شما در غم من می‌سوزید، پدر جان موقعی که اسلام در خطر باشد ما باید مال و جان خود را فدای اسلام کنیم و از مادرم می‌خواهم که مرا حلال کند.

چون که خیلی برای من زحمت کشیده است چه قدر شب ها نخوابیده تا مرا بزرگ کرده و از شما می‌خواهم که در غم من گریه و زاری نکنید.

اگر خواستید گریه کنید به یاد لب‌های خشکیده امام حسین گریه کنید، چون که ابا عبدالله می‌فرماید: ای شیعیان من هرگاه خواستید گریه کنید برای شهیدان اول برای من گریه کنید چونکه حسین سید الشهدا است و سرور شهیدان است.

پیامی که برای برادرانم دارم این است البته من خیلی کوچکتر از آنم که بخواهم برای شما پیامی  بفرستم، برادران عزیز بیایید و جبهه‌ها را پر کنید الان موقع امتحان است چون که یکی از فروع دین ما جهاد است و ما باید بیاییم و در راه اسلام جهاد کنیم و جان خود را فدا کنیم.

برادران چه مرگی بهتر از شهادت در راه خداست، به خدا قسم بهترین مرگ، شهادت در راه خدا است.

اول و آخر ما باید بمیریم اما بهترین مرگ شهادت است و از خواهران عزیز می‌خواهم که در پشت جبهه فرزندان خوبی برای اسلام تربیت کنند.

و راه و رسم اسلام را به آنها یاد دهند و از شما برادران و خواهران می‌خواهم که برای امام عزیزمان دعا کنید و پشت جبهه‌ها را حفظ کنید تا ان‌شاءالله این منافقین کوردل نابود شوند و از شما می‌خواهم که هر کس هر حقی بر گردن من دارد اگر قابل جبران است او را از برادرم تورج بگیرد و اگر قابل جبران نیست به بزرگی خودش ما را ببخشد.

مهر نهاده به کف پای بر افلاک زدم، مهر گشتم چو تو را ذره شدم بست شدم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات