۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۹۰۶۲۱
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان:

طلاب برای خود هدف نهایی ترسیم کنند تا در مسیر طلبگی دچار خستگی نشوند

طلاب برای خود هدف نهایی ترسیم کنند تا در مسیر طلبگی دچار خستگی نشوند
همدان - حجت الاسلام فاضلیان گفت: طلاب باید برای خود هدف نهایی ترسیم کنند تا در مسیر طلبگی دچار خستگی نشوند و در این مسیر بالاترین مرتبه ایمان را هدف خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا از همدان، حجت الاسلام محمدحسن فاضلیان امروز در آیین آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه الزهراء(س) شهرستان فامنین که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، ضمن خوش آمدگویی به طلاب بویژه طلاب جدیدالورود، گفت: در مسیر طلبگی اصلی ترین کار، نیت خالص و خدایی می باشد، همانطور که امام خمینی(ره) در آغاز، یک طلبه ساده بود، اما چون نیت خدایی داشت، توانست جهان را دگرگون سازد.

وی در ادامه، اهدافی را برای طالبان مسیر بندگی ذکر کرد که این موارد راه رسیدن تشنگان علم به ارج و قرب الهی است و افزود: طلاب با جدیت تحصیل کنند تا از لحاظ علمی  پر بار باشند و همواره به تزکیه نفس بپردازند و بعد مردم را به دین دعوت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان اظهار کرد: طلاب باید برای خود هدف نهایی ترسیم کنند تا در مسیر طلبگی دچار خستگی نشوند و در این مسیر بالاترین مرتبه ایمان را هدف خود قرار دهند.

وی در پایان سخنان خود به ویژگی زنان انقلابی در جامعه و نقش آنان و اینکه آنها می‌توانند چه آثار مفیدی در جامعه داشته باشند پرداخت و ادامه داد: از دامن زن مرد به معراج می رود./1400/

ارسال نظرات