۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۹۰۶۶۷

ثبت نام دوره جدید مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت آغاز شد

ثبت نام دوره جدید مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت آغاز شد
ثبت‌نام ترم پاییز مرکز قرآن و حدیث حرم کریمه اهل‌بیت(س) ویژه خواهران و برادران از سوم مهر ماه آغاز شده است و تا 16 مهرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دوره‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث در ترم جدید به صورت دوره‌های آموزشی مجازی، حضوری و نیمه حضوری با همکاری حدود ۸۰ استاد برجسته حوزه و دانشگاه قم برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود و کودکان از ۶ سال به بالا، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از سراسر کشور می‌توانند در این دوره‌ها ثبت نام کنند.

دوره های قرآنی مرکز در ترم جدید شامل دوره‌های درست‌خوانی و روان‌خوانی، تجوید یک و دو، صوت و لحن شامل تحقیق و ترتیل، حفظ قرآن کریم و حفظ نهج‌البلاغه می‌شود.

همچنین دوره‌های تفسیر ترتیبی، تفسیر موضوعی، تفسیر سوره‌های منتخب و تنزیلی قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم مقدماتی و تکمیلی قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه، ترجمه و مفاهیم ادعیه و زیارات از دیگر دوره‌های قرآنی مرکز قرآن و حدیث در ترم پاییز برای علاقه‌مندان است.

دوره‌های آموزشی مداحی، همسرداری، آمادگی‌های پیش از ازدواج، تربیت فرزند، حدیث خوانی، شرح صحیفه سجادی، شرح نهج البلاغه، احکام عمومی، احکام بانوان، مهدویت، سبک زندگی اسلامی و تغذیه سالم در آیات و روایات از دوره‌های معارفی مرکز در ترم پاییز هستند که خواهران و برادران علاقه‌مند به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی می‌توانند در این دوره‌ها ثبت نام کنند.

برادران برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شیوه ثبت‌نام و دوره‌های آموزشی می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ با شماره ۳۷۱۷۵۵۳۰_۰۲۵ و خواهران علاقه‌مند از ساعت ۹ تا ۱۴ با شماره ۳۷۱۷۵۵۰۵_۰۲۵ تماس بگیرند.

همچنین علاقه‌مندان برای کسب آگاهی درباره شیوه ثبت‌نام در بخش آموزش مجازی همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۴ می‌توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۰۷_۰۲۵ تماس بگیرند. ثبت نام برای شرکت در دوره‌ها از طریق سامانه آموزشی انجام می‌شود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
فاطمه شکری
Romania
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
نظری ندارم
0
0
محمدسجاد ایزدخواه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
حفظ قران
0
0