۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۹۰۷۰۳
رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی:

زحمات و خدمات اثربخش علامه حسن زاده آملی ماندگار خواهد بود

زحمات و خدمات اثربخش علامه حسن زاده آملی ماندگار خواهد بود
خراسان رضوی - رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی با صدور پیامی درگذشت علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی ضمن ابراز تاسف از درگذشت علامه حسن زاده آملی، وی را یار دیرین نظام و انقلاب دانست که زحمات و خدمات اثربخش وی در خاطر مردم ماندگار خواهد بود.

وی در ادامه این ضایعه دردناک را به امام زمان(عج) مقام معظم رهبری و حوزه های علمیه و علاقمندان و بیت معظم ایشان تسلیت گفت.

متن پیام از قرار زیر است:

"انا لله و انا الیه راجعون”

“اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء ”

خبر ارتحال عالم جلیل القدر، فیلسوف نامدار، فقیه، عارف، منجم استاد عالیقدر حوزه علمیه قم مقدس، یار دیرین نظام و انقلاب، مجاهد نستوه آیت الله علامه حسن زاده آملی موجب تاثر و تالم خاطر فراوان گردید.

این عالم جلیل القدر عمر گرانبهای خویش را صرف تهذیب نفس، تلاش و مجاهدت در راه نشر ، ترویج و اعتلای معارف اسلامی‌ و خدمت به مردم نمود و شخصیت والا و ممتاز و‌ خاطرات تلاشها، زحمات و خدمات اثر بخش و‌ ماندگار آن فقیه  وارسته برای همیشه در اذهان علاقمندان و ارادتمندان، کشور جمهوری اسلامی ایران، مردم شریف استان مازندران و بویژه مردم قدرشناس شهرستان آمل باقی خواهد ماند.

اینجانب به‌ نوبه ی خود و به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه علوم اسلامی رضوی، این ضایعه دردناک را به محضر حضرت ولی عصر (عج)،مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای(مدّ ظله العالی)، بیت‌ معظم و مکرم این عالم جلیل القدر، ‌جمیع ارادتمندان، حوزه های علمیه و مردم متدین و‌ انقلابی استان مازندران و شهرستان آمل تسلیت و تعزیت عرض نموده،از خداوند متعال برای آن مجاهد‌ نستوه و خستگی‌ناپذیر رحمت و رضوان واسعه و برای بیت مکرم و معزز ایشان صبر جمیل مسئلت دارم./933/

علی خیاط

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی

جواد رستمی
ارسال نظرات