۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۶۹۰۷۳۵
در پی ارتحال علامه حسن زاده آملی صورت گرفت؛

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در مازندران/ اعلام پنج روز عزای عمومی در استان

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در مازندران/ اعلام پنج روز عزای عمومی در استان
مازندران - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیام مشترکی ارتحال ملکوتی عالم ربانی و سالک توحیدی علامه حضرت آیت الله العظمی حسن زاده آملی را تسلیت گفتند.
به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیام مشترکی ارتحال ملکوتی عالم ربانی و سالک توحیدی علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.
 
متن کامل پیام به شرح زیر است:
 
"بسم الله الرحمن الرحیم"
إِنَّا لله وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ 
 
ارتحال ملکوتی علّامه مجاهد، عالم فرزانه و فقیه متالّه، آیت‌الله حسن‌زاده آملی (رحمة الله تعالی علیه) موجب تاثر شدید و تالّم خاطر اینجانبان و مردم عالم‌دوست ایران اسلامی و استان عالم‌خیز مازندران، بویژه شهر هزار‌سنگر آمل شده‌است، شخصیتی که جامع معقول و منقول و علامه‌ای ذوفنون و مهم تر آنکه وارسته، مهذّب، پارسا و به تمام معنا اخلاقی و معنوی و به تائید مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، دارای مواضع انقلابی و خلقیات والای انسانی بود.
 
سیره علمی و عملی و سلوک انقلابی ایشان و ده‌ها اثر علمی و هزاران شاگرد که در مکتب او تربیت شده‌اند، صدقات جاریه او و بهترین چراغ راه برای آیندگان است.
 
اینجانبان این مصیبت بزرگ را به محضر شریف حضرت صاحب الأمر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب فرزانه‌اش مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) و حوزه‌های علمیه و عموم مردم ولایت‌مدار و قدرشناس کشور، استان مازندران و شهرستان ولایی آمل و همچنین به فرزندان، بازماندگان و ارادتمندان به این شخصیت به خدا پیوسته، تسلیت عرض نموده و صبر و اجر برای همگان و علو درجات و حشر با صاحب اربعین که تشییع پیکر مطهر این عالم ربانی در این روز با عظمت برگزار می گردد، برای آن عزیز سفر کرده از خدای بزرگ خواستاریم.
 
ضمناً به مناسبت درگذشت این عالم فرزانه پنج روز عزای عمومی در استان مازندران اعلام می گردد./950/د۱۰۱/
ارسال نظرات