۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۹۰۷۵۹
تولیت مدرسه علمیه کنگاور:

زندگی که با مکتب عاشورا همراه باشد هرگز به بن بست نخواهد خورد

زندگی که با مکتب عاشورا همراه باشد هرگز به بن بست نخواهد خورد
کرمانشاه ـ آیت الله میریونسی گفت: درس هایی که مکتب عاشورا به ما می آموزد سرشار از آزادگی است، لذا زندگی که با مکتب و نهضت عاشورا همراه باشد هرگز به بن بست نخواهد خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله سیدعباس میریونسی امروز در جمع عزاداران اربعین حسینی در کنگاور در سخنانی عنوان داشت: اولین قدم برای ورود و آشنایی با مکتب عاشورا، شناخت و آشنایی با اهداف قیام و نهضت امام حسین علیه السلام است.

تولیت مدرسه علمیه کنگاور گفت: باید جوان امروز از ابتدا تا پایان رویداد کربلا را به صورت کامل بداند و از آن آگاه باشد، جوانی که در هیات ها و تشکل های مذهبی به عشق اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام حسین(ع) شرکت می کند شور عجیبی در دل دارد که باید این شور را با شعور حسینی همراه کنیم.

این عالم کرمانشاهی عنوان کرد: راه یافتن شعور حسینی در زندگی هر کسی به ویژه نسل جوان و نوجوان زمینه ساز تحولات بسیار بزرگی در کشور خواهد شد، امروز جامعه ما برای برون رفت از این وضعیت نامساعد نیازمند شعور حسینی است.

آیت الله میریونسی با اشاره به اینکه تمسک به مکتب عاشورا تنها راه مقاومت در برابر استکبار جهانی است، بیان داشت: درس هایی که مکتب عاشورا به همه ما می آموزد سرشار از آزادگی، حریت و جوانمردی است، بنابراین زندگی که با مکتب و نهضت عاشورا همراه باشد هرگز به بن بست نخواهد خورد.

تولیت مدرسه علمیه کنگاور با تاکید بر نقش کلیدی و حساس واکاوی نهضت عاشورا و نیز اربعین حسینی برای نسل های جوان، اظهار کرد: شاید این روزها برای بسیاری از دوستداران اهل بیت علیهم السلام روزهای معرفت و عشق به اسلام باشد، ولی باید اذعان کرد که در مقابل بسیاری از گروه های دین ستیز و سکولار فعالیت های خود در زمینه تحریف واقعه عاشورا و دین اسلام را به نهایت می رسانند، لذا باید این روزها بینش و بصیرت دینی خود را کاملا کاملا حفظ کنیم./1400/پ۲۱۰/

ارسال نظرات