۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۹۰۷۷۰
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

راه امام حسین گسترش توحید، حریت و آزادگی است

راه امام حسین گسترش توحید، حریت و آزادگی است
لرستان -حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه راه امام حسین را گسترش توحید،حریت و آزادگی برای بشر است، گفت: امروز وظیفه داریم پرچم آزادگی را زنده نگه داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم پیاده‌روی «جاماندگان اربعین» که از حرم زیدبن علی(ع) تا حرم امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز پرچم آزادگی سید و سالار شهیدان بلند است.

نماینده ولی فقیه در لرستان راه امام حسین(ع) را گسترش توحید، حریت و آزادگی برای بشر عنوان کرد و افزود: امروز مردم آمده اند تا پس از 1400 سال این راه را ادامه دهند.

وی ادامه داد: مردم در تمام جهان به یاد مظلومیت امام حسین(ع) به میدان می‌آیند و این حضور ادامه دهنده راه امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه یزیدیان می‌خواستند نامی از امام حسین(ع) نباشد، تصریح کرد: اما حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) به‌عنوان پیام‌رسانان عاشورا، پیام سید و سالار شهیدان را به جهانیان را رساندند.

وی در پایان عنوان داشت: انسان‌های آزاده عاشورا را زنده نگه داشتند و ما وظیفه داریم پرچم آزادگی و حریت امام حسین(ع) را زنده نگه داریم./9451/پ۲۱۰/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات