۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۶۹۰۸۳۳
امام جمعه شهرستان کنگاور:

بیشترین رزمایش کمک های مؤمنانه در کنگاور انجام شده است

بیشترین رزمایش کمک های مؤمنانه در کنگاور انجام شده است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام لروند گفت: که بیشترین رزمایش کمک های مؤمنانه در سطح شهرستان کنگاور انجام شده است و همچنان شاهد برگزاری این رزمایش ها با تمام قوت هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمد لروند امروز در دیدار جمعی از معتمدین و بازاریان شهرستان کنگاور اظهار داشت: بازار بخش مهم و تاثیرگذاری از جامعه محسوب می شود و این دو ارتباط تنگاتنگی باهم دارند.

امام جمعه شهرستان کنگاور تاکید کرد: باید همواره سعی شود که بین این دو تعادل برقرار شود، نباید اجازه دهیم که کنترل بازار از دست ما خارج شود، زیرا همین امر باعث می شود که ناهنجاری های بسیاری در جامعه به وجود بیاید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ویروس کرونا در سال های اخیر صدمات اقتصادی بسیاری بر جامعه وارد کرده است، عنوان نمود: کرونا به مانند یک دشمن نامرئی تمام جامعه را در کمترین زمان ممکن تحت تاثیر خود قرار داد و در همان روزهای اول خسارت های بسیاری در بخش های مختلف برجای گذاشت و اکنون نزدیک به 20 ماه است که این ویروس منحوس همچنان در حال وارد آوردن خسارت می باشد.

حجت الاسلام لروند ادامه داد: در میان این همه خسارت های کرونا، خسارت به بخش تولید و اشتغال نسبت به سایر بخشها بسیار پررنگ تر و تاثیرگذارتر بوده است به گونه ای که شیوع این ویروس باعث بالا رفتن آمار بیکار در سطح کشور و این شهرستان شده است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تأکید کرد: با این وجود نمی توانستیم که در برابر ویروس کرونا وضعیت منفعل به خود بگیریم، کرونا همچنان خسارت های مالی و اقتصادی خود را بر جامعه به ویژه اقشار آسیب پذیر وارد می کرد، بنابراین رهبر معظم انقلاب اسلامی در اوایل شیوع این ویروس با درک جامع وضعیت جامعه، فرمان اجرای کمک های مؤمنانه را صادر فرمودند.

امام جمعه شهرستان کنگاور ادامه داد: بسیاری از ادارات و سازمان ها و نیز اقشار جامعه در لبیک به این خواسته به حق و به موقع رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد میدان جهاد شدند و خوشبختانه نمونه این جهاد بزرگ را به عینه در شهرستان کنگاور می بینیم.

حجت الاسلام لروند در ادامه با تقدیر از همراهی خوب خیرین و نیکوکاران در برگزاری رزمایش های مذکور در این شرایط ویژه، بیان داشت: به جرات می توان گفت که بیشترین رزمایش کمک های مومنانه در سطح شهرستان کنگاور انجام شده است و همچنان شاهد برگزاری این رزمایش ها با تمام قوت هستیم که این امری قابل توجه و ارزشمند است.

امام جمعه شهرستان کنگاور در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: امروز هم جامعه به ویژه اقشار نیازمند به شدت نیازمند حمایت های شما خیرین و نیکوکاران عزیز است، شما باید به مانند ماههای اخیر در پیشبرد اعمال انسان دوستانه خود تلاش کنید تا ان شاءالله به زودی شاهد بازگشت اوضاع به وضع سابق باشیم./1400/پ210/

ارسال نظرات