۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۶۹۰۸۸۹

موکب پزشکی جمعیت بین‌المللی ندای صلح در کربلا

وحید مصاحبی محمدی از اعزام گروه پزشکی و فرهنگی این جمعیت به کربلایی معلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، وحید مصاحبی محمدی از اعزام گروه پزشکی و فرهنگی این جمعیت به کربلایی معلی خبر داد.  

نایب‌رئیس جمعیت ندای صلح گفت تعدادی از پزشکان و پرستاران جهت خدمت به عاشقان حسینی به کربلایی معلی اعزام شدند.

وی تصریح کرد به علت عدم اجازه ورود داروی این جمعیت به کربلایی معلی تیم پزشکی با عتبه حسینی همکاری کردند.

مدیر اجرایی موکب جمعیت ندای صلح گفت پرستاران و پزشکان این موکب به‌عنوان همکار با برادران عراقی جنب مقام صاحب‌الزمان در کربلایی معلی مشغول به خدمت‌رسانی به زائران حسینی هستند.

مصاحبی محمدی بیان داشت مقداری دارو از هلال‌احمر در کربلا تحویل این جمعیت گردید که توسط پزشکان جهت درمان به زائران حسینی ارائه گردید.

موکب پزشکی جمعیت بین‌المللی ندای صلح در کربلا

دیدار اعضای جمعیت ندای صلح با برخی از روحانیون در عراق صورت گرفت و این دیدار جهت ارائه گزارشی از فعالیت‌های این جمعیت با برخی از روحانیون در کربلای معلی انجام‌شده است.

مدیر اجرایی موکب جمعیت ندای اظهار داشت:بنا گردید در طول سال با همکاری برادران عراقی خدمات درمانی و فرهنگی به‌صورت مشترک به زائران حسینی ارائه گردد.

حجت‌الاسلام طالقانی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار با اعضای این جمعیت تصریح کرد اماده همکاری مشترک درزمینه‌ی پزشکی و فرهنگی هستند.

در این دیدار پزشکان و پرستاران ضمن معرفی و ارائه گزارشی از فعالیت‌های حرفه‌ای خود از اعلام آمادگی خود برای خدمت به عاشقان حسینی خبر دادند.

وحید مصاحبی محمدی گفت این دیدار جهت ارائه گزارشی از فعالیت‌های این جمعیت با برخی از روحانیون عتبه در کربلای معلی انجام شد.

مدیر اجرایی موکب جمعیت ندای صلح گفت: در این دیدار مقرر شد در طول سال با همکاری برادران عراقی خدمات درمانی و فرهنگی به‌صورت مشترک به زائران حسینی ارایه شود.

حجت‌الاسلام طالقانی از مسئولان عتبه در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار با اعضای این جمعیت اظهار داشت: اماده همکاری مشترک درزمینه‌ی پزشکی و فرهنگی هستیم.

در این دیدار پزشکان و پرستاران موکب ضمن معرفی و ارائه گزارشی از فعالیت‌های حرفه‌ای خود از اعلام آمادگی خود برای خدمت به عاشقان حسینی حتی در بعد از اربعین خبر دادند.

موکب پزشکی جمعیت بین‌المللی ندای صلح در کربلا

وحید مصاحبی محمدی از اعزام تیم پزشکی و فرهنگی این جمعیت به کربلایی معلی خبر داد.

نایب ریس جمعیت ندای صلح گفت: تعدادی از پزشکان و پرستاران جهت خدمت به عاشقان حسینی به کربلایی معلی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به عدم اجازه ورود داروی این جمعیت به کربلایی معلی تیم پزشکی با هماهنگی انجام‌شده با عتبه حسینی نیروهای جمعیت به ارائه خدمات به زائران حسینی پرداخت.

مدیر اجرایی موکب جمعیت ندای صلح گفت: پرستاران و پزشکان این موکب به‌عنوان همکار با برادران عراقی جنب مقام صاحب‌الزمان در کربلایی معلی در شیفت صبح و عصر مشغول به خدمت‌رسانی به زائران حسینی هستند.

مصاحبی محمدی گفت: مقداری دارو از هلال‌احمر در کربلا تحویل این جمعیت گردید که در اختیار پزشکان و پرستاران جمعیت قراردادیم.

وی ضمن تشکر از همکاری عتبه حسینی گفت آماده ارائه خدمات امدادی و درمانی در طول سال در اقصی نقاط کشور به هم‌وطنان هستیم.

لازم به ذکر است که دکتر سید محمد ساداتی نژاد مدیرعامل جمعیت بین‌المللی ندای صلح است که نهایت همراهی و پشتیبانی را از پزشکان داشته است همچنین برای استقرار تیم های پزشکی وامدادی جمعیت ندای صلح و موکب راه روشن در کربلای معلا نهایت تلاش را داشته است.

ارسال نظرات