۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۶۹۰۹۹۰

اعتراض کاربران به عدم امکان افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام

اعتراض کاربران به عدم امکان افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام
عدم امکان افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام، با اعتراض بسیاری از کاربران مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، از تعداد ۵۰۰ میلیون نفر که هرروز در اینستاگرام استوری به اشتراک می‌گذارند معلوم می‌شود که قابلیت استوری گذاشتن یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های برنامه رسانه‌های اجتماعی است؛ بنابراین بعد از مشاهده کوچک ترین باگ در این ابزار موجی از اعتراضات کاربران به جریان می‌افتد. اخیرا دیده شده در پخش موسیقی استوری های اینستاگرام مشکلی به وجود آمده و این اتفاق موجب نارضایتی کاربران شده است.

چرا موسیقی در استوری اینستاگرام کار نمی کند؟

یکی از ویژگی‌های هوشمند استوری‌های اینستاگرام، قابلیت افزودن موسیقی به تصاویر و فیلم‌های شما است. برچسب موسیقی در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد و به قابلیتی عادی در استوری‌های کاربران تبدیل شد، زیرا اغلب تأثیر و دسترسی پست را بسیار افزایش می‌دهد. اما دوستداران اینستاگرام اشکالی در سیستم گزارش داده اند که هزاران نفر قادر به افزودن برچسب موسیقی به استوری خود نیستند.

موسیقی اینستاگرام

به نظر می‌رسد که پلتفرم به اشتراک گذاری عکس بار دیگر با مشکلات فنی روبرو شده است، اما دلیل دقیق آن مشخص نیست. برخی از کاربران پیشنهاد کرده اند که اگر افراد از حساب تجاری استفاده می‌کنند، ممکن است اینگونه باشد، زیرا اینستاگرام استفاده از موسیقی را برای استفاده حساب های تجاری محدود می‌کند. دیگران گفتند که برای رفع این مشکل دستگاه‌های خود را مجدداً راه اندازی کرده و برنامه را بارگیری کرده اند، زیرا فکر می‌کردند این مشکل فقط برای خودشان به وجود آمده است. به هرحال این یک مشکل سراسری است که کاربران را درگیر کرده است.

راه بررسی فعال بودن موسیقی اینستاگرام

به راحتی می‌توان بررسی کرد که آیا ویژگی موسیقی اینستاگرام شما کار می‌کند یا خیر. استوری ای که بارگذاری می‌کنید را انتخاب کنید و روی نماد مربع شکل استیکرها که در بالا نمایش داده شده ضربه بزنید. برچسب "موسیقی" را از منو انتخاب کرده و در میان آهنگ‌های موجود مرور کنید.  اگر نمی‌توانید جستجو کنید، به این معنی است که حساب شما تحت تأثیر قرار گرفته است. کسانی که ممکن است با اینستاگرام مشکل داشته باشند، می‌توانند یک برنامه رسانه اجتماعی دیگر مثل توئیتر را برای گزارش بررسی کنند. اگر حساب کاربری توئیتر ندارید، Down Detector به کاربران اطلاع می‌دهد که برنامه‌ها از کار افتاده اند یا با مشکل مواجه شده اند که از اوایل ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۱ گزارش‌های قابل توجهی را شاهد بوده ایم. اگر به نظر می‌رسد مشکل گسترده نیست، قبل از ورود مجدد به سیستم، اتصال اینترنت دستگاه خود را بررسی کرده یا برنامه را خارج کنید.

پیشینه مشکل برچسب موسیقی در اینستاگرام به چه زمانی برمی‌گردد؟

گزارش‌ها نشان می‌دهد که این مشکل چندین بار در طول این سال‌ها رخ داده است، چه این مربوط به کاربران جداگانه باشد و چه قطعی‌های گسترده. جدیدترین خطای بزرگ موسیقی اینستاگرام در ژانویه ۲۰۲۱ رخ داد، قبل از اینکه دوباره در ماه می گزارش شود. به نظر می‌رسد این مشکل طولانی مدت اشکالی است که غول رسانه‌های اجتماعی هنوز مرتبا با آن مبارزه می‌کند، بنابراین مطمئن شوید که برنامه را به طور مرتب به روز می‌کنید.

ارسال نظرات