۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۹۱۰۳۹

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله حسن زاده آملی در پاکستان + تصویر

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله حسن زاده آملی در پاکستان + تصویر
مراسم بزرگداشت آیت الله حسن زاده آملی از سوی حوزه علمیه پاکستان و با حضور علما و شخصیت های منطقه ای در جامعه شهید عارف حسین الحسینی پیشاور پاکستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت آیت الله علامه حسن زاده آملی از سوی حوزه علمیه پاکستان و با حضور علما، طلاب، اساتید، کارمندان و شخصیت های منطقه ای در جامعه شهید عارف حسین الحسینی پیشاور پاکستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم برای هدیه به روح آن عالم فرزانه قرآن خوانی صورت گرفت و سپس حجت الاسلام والمسلمین عابد شاکری از اساتید برجسته حوزه علمیه سخنرانی کرد و به تبیین ویژگی های علمی، صفات اخلاقی و کمالات معنوی علامه حسن زاده آملی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با عرض تسلیت به شاگردان، دوستداران و علاقه مندان علامه حسن زاده آملی، ابراز داشت: حضرت علامه(ره) از ابتدا حامی انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای بوده اند.

وی فعالیت های علمی و اجتماعی این عالم وارسته را ستودنی توصیف کرد و افزود: ایشان با وجود توانایی های علمی بی نظیر هیچ وقت به سوی مرجعیت گام ننهاد و دیگر شخصیت های حوزوی را بر خود ترجیح می داد./988/

ارسال نظرات