۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۹۱۱۰۱
نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

تکریم و خدمتگزاری به خانواده شهدا یک وظیفه است

تکریم و خدمتگزاری به خانواده شهدا یک وظیفه است
کردستان ـ حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت: دیدار، تکریم و خدمتگزاری به خانواده شهدا یک وظیفه بوده و امیدواریم که ما بتوانیم راه این بزرگمردان را ادامه دهیم.

به گزارش خبرگزاری رسا در کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در منزل خانواده شهیدان "سعید مرادی و سعید گویلی کیلانه" از شهدای ارتش استان کردستان در این شهر حاضر و در یک فضای صمیمی با آنان از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب؛ امنیت و آسایش کنونی و عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی را مرهون خون پاک شهدا و فداکاری‌های آنان دانست و گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا مایه افتخار و قوت قلب است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه خانواده‌های شهدا حق بسیار بزرگی بر گردن کشورمان دارند، تصریح کرد: دیدار، تکریم و خدمتگزاری به این عزیزان یک وظیفه بوده و امیدواریم ما بتوانیم راه این بزرگمردان را ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی از برادر و فرزند این شهیدان خواست که قدر مادرشان را دانسته و دغدغه‌ها و اموراتشان را پیگیری کنند.

در این دیدار مادر و برادر شهید مرادی به ذکر خاطراتی از شهید پرداختند و بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

همچنین همسر و پسر شهید گویلی نیز به بیان خاطراتی از رشادت‌های شهید در دوران حضور در جبهه‌های حق علیه باطل اشاره کردند.

شهید مرادی سرباز وظیفه ارتش در 22 تیرماه سال 67 در فکه آسمانی شد و شهید جاویدالاثر گویلی نیز از نیروهای کادری ارتش سوم آبان‌ماه سال 59 به شهادت رسید./1400/د101/

ارسال نظرات