۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۹۱۱۱۶
امام جمعه کرمانشاه:

فضای مجازی بهترین فرصت برای تبیین فلسفه نهضت عاشورا و اربعین است

فضای مجازی بهترین فرصت برای تبیین فلسفه نهضت عاشورا و اربعین است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: فضای مجازی می تواند بهترین و کاملترین رسانه در این روزها برای تبیین فلسفه نهضت عاشورا و اربعین حسینی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: فضای مجازی هویتی دوگانه دارد یعنی هم می تواند مفید باشد و هم خطرناک، لذا باید از بخش مفید آن برای امور تبلیغی و فرهنگی استفاده نماییم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: فضای مجازی می تواند بهترین و کاملترین رسانه در این روزها برای تبیین فلسفه نهضت عاشورا و اربعین حسینی باشد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: با بیان حقایق و داشته های معنوی و اخلاقی عاشورای حسینی تا حد بسیار زیادی می توان توطئه های فرهنگی و عقیدتی دشمنان علیه جوانان این مملکت را خنثی نماییم.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود عنوان داشت: آن زمان که دین رسول الله در حال مصادره شدن به سود خلفای اموی و درباری شدن بود، امام حسین علیه السلام برای این مهم قیام کردند و توانستند که از نابودی و به انحراف کشیده شدن اسلام جلوگیری نمایند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه با اشاره به سنت حسنه وقف در اسلام، تاکید کرد: وقف یک صدقه جاریه است که برای انسان بسیار سودمند می باشد و اجر این کار در نزد خداوند بسیار والاست و خوشبختانه مردم کرمانشاه در بحث وقف در کشور همواره پیشگام بوده اند تا جایی که 4 دانگ شهر کرمانشاه جزو املاک وقفی است./1400/پ201/

ارسال نظرات