۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۹۱۱۴۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

امید؛ لازمه انجام کارهای فرهنگی

امید؛ لازمه انجام کارهای فرهنگی
آذربایجان شرقی ـ حجت الاسلام شعبانی گفت: برای انجام کارهای فرهنگی باید امید داشت و استمرار در فعالیت‌ها و داشتن اخلاص را در اولویت قرار داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن شعبانی در اولین گردهمایی یاران ستاد نهضت پیشرفت بانوان آذربایجان شرقی که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: برای انجام کارهای فرهنگی باید امید داشت و استمرار در فعالیت‌ها و داشتن اخلاص را در اولویت قرار داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه استمرار در کارهای فرهنگی تأثیرگذاری آنها را افزایش می‌دهد، ادامه داد: جشنواره «حرف آورد» یکی از همین کارهای خوب است که آذربایجان شرقی نیز جایگاه بالایی در این رویداد بین دیگر استان‌های کشور دارد.

وی با تاکید بر اینکه بانوان ظرفیت بالایی در انجام کارهای فرهنگی و تبلیغی دارند، افزود: باید از این ظرفیت در جهت رسیدن به آرمان‌های تبلیغات اسلامی استفاده کرد.

حجت الاسلام شعبانی اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری دشمن در جنگ فرهنگی نیز شکست خورده است که نمونه آن شهدای مدافع حرم بودند که با سنین پایین به جبهه‌های سوریه رفتند و در جنگ با داعش و در دفاع از حرم، به شهادت رسیدند./1400/د۱۰۱/

ارسال نظرات