۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۹۱۲۱۷
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه:

کرمانشاه ۳۶ شهید مدافع حرم و سلامت تقدیم اسلام و کشور کرده است

کرمانشاه ۳۶ شهید مدافع حرم و سلامت تقدیم اسلام و کشور کرده است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام عسکری گفت: کرمانشاه ۱۷ شهید مدافع حرم و ۱۹ شهید مدافع سلامت را تقدیم انقلاب، نظام آرامش و سلامتی جامعه نموده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با حضور حجت‌الله الاسلام هادی عسکری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه و دیگر مسؤولان استانی امروز از خانواده های شهیدان حسین علیخانی و خیرالله احمدی تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که گذر زمان نام و یاد دلاورمردی های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را از یاد ما ببرد.

حجت الاسلام عسکری ادامه داد: امروز جامعه ما به شدت نیازمند نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت است و باید این ارزش توسط فضای مجازی و رسانه ای بهتر و کامل تر از گذشته معرفی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: کرمانشاه تاکنون 17 شهید مدافع حرم را تقدیم حفظ اسلام نموده است و نیز در حوزه سلامت نیز 19 مدافع سلامت در راه مبارزه با بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

گفتنی است که در این مراسم همچنین از خانواده شهید مدافع سلامت محمدرضاعزیزی و شهید محمدرضا سمیعی و و نیز عبادالله اذرگون؛ فرزند شهید نیز به عنوان فعال فرهنگی در امور ایثارگران با اهدای لوح تجلیل شد./1400/پ210/

ارسال نظرات