۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۹۱۲۳۳
مدیر مدرسه علمیه صحنه:

تلاش اساتید حوزوی در ایام کرونا برای استمرار آموزش ها ستودنی است

تلاش اساتید حوزوی در ایام کرونا برای استمرار آموزش ها ستودنی است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام بهمنی گفت: تلاش های بسیاری در بخش آموزش توسط اساتید به صورت جهادی در مدارس علمیه کشور به ویژه کرمانشاه انجام گرفته که قابل تقدیر و تجلیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی بهمنی عصر امروز در دیدار جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه صحنه اظهار داشت: قریب به 20 ماه می باشد که بیماری کرونا عملا کار آموزش و تحصیل در مدارس علمیه کشور به ویژه استان کردستان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

مدیر مدرسه علمیه صحنه گفت: بسیاری از متولیان امور آموزشی در کشور بسیار امیدوار بودند که کرونا و شیوع ویروس منحوس آن بیش از چند ماه طول نکشد ولی عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم باعث شد که نه تنها این بیماری عمری کوتاه نداشته باشد، بلکه نزدیک به دو سال است که عملا برنامه های ما را با مشکل ایجاد نموده است.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: تلاش های بسیاری در بخش آموزش توسط اساتید به صورت جهادی در مدارس علمیه کشور به ویژه کرمانشاه انجام گرفته که قابل تقدیر و تجلیل است، ولی با وجود تلاش های این عزیزان باید اذعان کرد که هرگز آموزش در فضای مجازی و آنلاین نمی تواند نقش آموزش حضوری را ایفا کند.

حجت الاسلام بهمنی ادامه داد: با این وجود همواره اساتید حوزوی تلاش داشته اند که اجازه ندهند که ویروس منحوس کرونا وضعیت را بغرنج تر از قبل کند، لذا لحظه لحظه تلاش این دوستان صرف خدمت به حوزه های علمیه و دین و شریعت می شود که این امر ستودنی است.

مدیر مدرسه علمیه صحنه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ان شاءالله با پایان یافتن ویروس کرونا دوباره شاهد بازگشایی مجدد کلاس ها و حجره های درس طلاب به صورت حضوری باشیم، البته باید گفت که این امر در گرو رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط جامعه است./1400/پ210/

ارسال نظرات