۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۶۹۱۲۵۲

تقدیر آیت‌الله موسوی جزایری از میزگردهای اقتصادی صداوسیما

تقدیر آیت‌الله موسوی جزایری از میزگردهای اقتصادی صداوسیما
خوزستان - رییس شورای حوزه علمیه خوزستان، از میزگردهای اقتصادی صداوسیما تقدیر و تشکر کرد و گفت: این برنامه‌ها تا حصول نتیجه استمرار یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، آیت‌الله موسوی جزایری، ریاست حوزه علمیه خوزستان، شامگاه شنبه، در دیدار با پیمان جبلی، رییس رسانه‌ ملی، ضمن تقدیر از زحمات دکتر علی عسکری رییس پیشین رسانه ملی، اظهارداشت: دکتر علی عسکری، فردی پیگیر و با حسن نیت بود که جا دارد از وی تقدیر و تشکر کرده و برای او دعای خیر کرد.

وی افزود: جنابعالی نیز همان‌گونه که شنیدم و رهبری نیز فرمودند، دارای ویژگی‌ها و نقاط مثبت بسیاری هستید که امید می‌رود در دوران مدیریت شما کارها پیشرفت خوبی پیدا کند.

آیت‌الله موسوی جزایری، خاطرنشان کرد: کارهای خوبی در صداوسیما انجام شده که کافی نیست؛ به همین دلیل نیازمند توسعه و متنوع کردن برنامه‌ها هستیم که امید می‌رود در دوران ریاست شما این مهم صورت گیرد.

وی در ادامه به مسائل اقتصادی به‌عنوان بزرگ‌ترین دغدغه و ضعف کشور اشاره کرد و گفت: عمل صالح در هرزمانی مطابق با نیاز روز است که در حال حاضر نیاز روز و بزرگ‌ترین دغدغه و ضعف کشور در حال حاضر، مسائل اقتصادی و پایین بودن ارزش پول ملی است؛ لذا از شما به‌عنوان رییس صداوسیما انتظار دارم تا بررسی کنید که صداوسیما چه‌کارهایی می‌تواند در این زمینه انجام دهد!.

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان، بیان داشت: بحمدالله دولت در این مدتِ کم، خدمات و اقدامات زیادی به‌خصوص در زمینه مبارزه با کرونا داشته که جای تقدیر است؛ همچنین اعضای هیئت دولت نیز انسان‌های توانمندی هستند، ولی کسی که متولی بالا بردن ارزش پول ملی و کنترل قیمت دلار است، رییس بانک مرکزی بوده که متأسفانه تاکنون مشخص نشده و این یک ضعف است.

وی در ادامه ضمن تشکر از میزهای اقتصادی برگزارشده توسط صداوسیما، عنوان کرد: این برنامه‌ها برای کشور بسیار مفید و مؤثر است؛ البته نیاز است که در بعضی مسائل حساس تمرکز بیشتری صورت گیرد و به‌صرف برگزاری یک یا دو جلسه برای آن موضوع اکتفا نکرده و چندین جلسه تا حصول نتیجه برگزار شود.

آیت‌الله موسوی جزایری، از زحمات مدیرکل صداوسیمای خوزستان، تقدیر و تشکر کرده و بیان کرد: آقای رحیمی فردی باتقوا، متدین، دلسوز، انقلابی و بسیار کاردان بوده و تحفه‌ ارزشمندی برای این استان است که بنده وظیفه‌ شرعی خود می‌دانم از او کمال تقدیر و تشکر را به جا آورم.

وی در پایان برای رییس جدید صداوسیما آرزوی موفقیت کرده و گفت: بنده اعلام آمادگی می‌کنم که هر کار، کمک و حمایتی نیاز بود، انجام دهم./پ210/

حسین زمان زارعی
ارسال نظرات