۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۹۱۲۷۵
رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان مطرح کرد؛

بهره مندی از ظرفیت های مردمی برای حل مشکلات ستادهای نماز جمعه

بهره مندی از ظرفیت های مردمی برای حل مشکلات ستادهای نماز جمعه
لرستان - حجت‌الاسلام حقیان با اشاره به اینکه ستادهای نماز جمعه پایگاه‌هایی مردم‌نهاد و مردم‌پایه هستند، گفت: باید از ظرفیت های مردمی در حل مشکلات این ستادها بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام رضا حقیان، صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه پلدختر به مردمی بودن ستاد نماز جمعه اشاره کرد و گفت: در راستای حل مشکلات ستادها با تشکیل هیأت امنا و برنامه‌ریزی از مردم کمک بگیرند.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه ستادهای نماز جمعه پایگاه‌هایی مردم‌نهاد و مردم‌پایه هستند، افزود: مردم سرمایه‌ای تمام ناشدنی هستند و بیشتر از دولت‌ها در خدمت و توسعه دین کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: تکیه گاه‌های مردمی باید در شهرستان پلدختربه ویژه در کمک به تکمیل مصلی نماز جمعه تقویت و این تکیه‌گاه دائمی تأمین شود.

مطالبه گری رسالت مهم ائمه جمعه است

حجت الاسلام حقیان با بیان اینکه رسانه نماز جمعه، رسانه امام معصوم در عصر حضور، نایب امام درعصر غیبت  و تربیونی مقدس است و رسالت ائمه جمعه، رسالت امام معصوم در عصر حضور و رسالت ولی فقیه در عصر غیبت محسوب می‌شود، گفت: امیدبخشی در جامعه رسالت مهم ستاد نماز جمعه است.

وی با تأکید بر اینکه ستاد نماز جمعه باید در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی گام بردارد، بیان کرد: مطالبه گری رسالت مهم دیگر ستاد نماز جمعه و ائمه جمعه است.

حجت الاسلام حقیان خاطرنشان کرد: شورای سیاست‌گذاری حامی ائمه جمعه درپی‌گیری مطالبات مردم و اقدام‌هایی است که به نفع مردم توسط امام جمعه مطرح می‌شود.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان با بیان اینکه ستاد نماز جمعه از این پس به یک رسانه فرهنگی و هنری در توسعه و گسترش معارف دین تبدیل می‌شود، گفت: ستادهای برگزاری نماز جمعه مجاز هستند که مطالب مختلف در زمینه سبک زندگی اسلامی و آنچه مردم در یک زندگی اسلامی نیاز دارند، از احکام تا مسائل اجتماعی، سیاسی از این طریق با نظر امام جمعه در این کانال پخش شود.

وی اظهارداشت: این ستاد به یک رسانه جامع و کامل در تبلیغ معارف دین در حوزه‌های مختلف و و مجاهدت‌های ائمه جمعه و ستادهای برگزاری نماز جمعه در سراسرکشور تبدیل می شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات