۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۹۱۳۱۷

استاد قرائتی از امام جمعه همدان تقدیر کرد

استاد قرائتی از امام جمعه همدان تقدیر کرد
همدان ـ حجت الاسلام حسنی حلم، لوح تقدیر رئیس ستاد اقامه نماز کشور را به همراه انگشتر متبرکی رهبر معظم انقلاب، به امام جمعه همدان اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، لوح تقدیر رئیس ستاد اقامه نماز کشور را به همراه انگشتر متبرکی رهبر معظم انقلاب به امام جمعه همدان تقدیم کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان در این دیدار با تقدیر از حمایت‌ها و تلاش نماینده ولی فقیه در استان، در راستای ارتقا جایگاه نماز، اظهار داشت: تلاش ما بر این است که نماز را در جامعه نهادینه کنیم و از ظرفیت‌های مهم فرهنگی برای تعمیق و اشاعه این فرهنگ بهره ببریم، به نحوی که همه مردم در جامعه نسبت به نماز احساس وظیفه کنند و عامل به نماز باشند.

 وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد اقامه نماز استان، مطرح کرد: یکی از اقدامات قابل تحسین در همدان، برگزاری نمازهای جماعت در پارک‌ها و فضای سبز بود که مورد توجه دیگر استان‌ها نیز قرار گرفته است و شاهد هستیم که پس از همدان در مناطق دیگر این اقدام در حال انجام شدن است. 

نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز با تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، بر لزوم ارتقای جایگاه نماز و ترویج توجه به نماز در بین اقشار مختلف تاکید و خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین اقدامات در راستای ترویج نماز، ارتباط گرفتن با نسل جدید و معرفی نماز به جوانان و نوجوانان است.

وی به نقش آموزش و پرورش در تحقق این هدف اشاره کرد و گفت: در این بین وجود معلمان دغدغه مند، می تواند تاثیر به سزایی در آشنایی جوانان با نماز و ترویج فرهنگ نماز خوانی در جامعه داشته باشد. /1400/د101/

ارسال نظرات