۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۹۱۳۷۸

3.4 میلیون دلار زیانهای بخش فرهنگی جنگ اخیر به غزه

3.4 میلیون دلار زیانهای بخش فرهنگی جنگ اخیر به غزه
وزارت فرهنگ فلسطین اعلام کرد: "مجموع خسارت های بخش فرهنگی در طول تجاوز اخیر به نوار غزه، بر اساس برآوردهای اولیه به 3.4 میلیون دلار رسیده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، رایزنی فرهنگی کشورمان در لبنان وزارت فرهنگ فلسطین اعلام کرد: "مجموع خسارت های بخش فرهنگی در طول تجاوز اخیر به نوار غزه، بر اساس برآوردهای اولیه به 3.4 میلیون دلار رسیده است، و این خسارتها شامل موسسات، انجمن ها و مراکز فعال در بخش های فرهنگی می باشد." و اضافه نمود که این به غیر از خسارت های وارده به هنرمندان و اثار هنری شخصی آنها می باشد، که اگر آنها را هم اضافه کنیم خسارت ها به مراتب بیشتر خواهد بود. از سوی دیگر کارکنان این انجمن ها و مراکز فرهنگی نیز بسیار تحت تأثیر این زیانها قرار گرفتند، زیرا کار حدود 327 نفر از آنها مختل شد.

وزارت فرهنگ همچنین اضافه نمود که، این تجاوز وحشیانه بر علیه مردم فلسطین همه جنبه های زندگی را تحت تاثیر قرار داده، و هدف اصلی اشغالگران از این هجوم وحشیانه اسیب رساندن به توانایی های خلاقانه فلسطینی ها بود، چنانکه انها فهمیدند که جنگ واقعی علیه روایتی است که میخواهد حقیقت را به جهان نشان دهد و صهیونیستها خواستار تحریف آن می باشند. تا بتوانند مشروعیت سرقت وچپاول فلسطینیان را توجیه کنند./۹۸۸/

ارسال نظرات