۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۹۱۳۸۱
نویسنده قزاقی:

آیت‌الله خامنه‌ای تنها شخصیتی است که مقابل آمریکا ایستادگی کرده است

آیت‌الله خامنه‌ای تنها شخصیتی است که مقابل آمریکا ایستادگی کرده است
بختجان رستم اف در دیدار رایزن فرهنگی کشورمان در قزاقستان گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تنها شخصیتی است که مقابل آمریکا ایستادگی کرده و به تصمیم خود باور و اعتقاد دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، علی اکبر طالبی‌متین، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان در جریان بازدید از بازدید از نمایشگاه استقلال و دوستی ملل با بختجان رستم اف، نویسنده برجسته قزاقستانی و مترجم کتاب «انسان شناسی در اندیشه امام خمینی(ره)» دیدار کرد.

بختجان رستم اف در سخنانی، گفت: ایران کشور بزرگ و دارای جایگاه مهم در عرصه بین‌المللی است و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تنها رهبری در جهان است که بدون هراس مسیر حضرت آیت‌الله خمینی(ره) را با تمام وجود ادامه می‌دهد.

وی افزود: آیت‌الله خامنه‌ای تنها شخصیتی است که مقابل آمریکا ایستادگی کرده و به تصمیم خود باور و اعتقاد دارد.

حمايت مقام معظم رهبری پشتوانه محكمی برای جهان اسلام است

این نویسنده برجسته قزاقی اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران شخصیت هوشمند و دینی بزرگی است که با ایمان و اراده و عزم راسخ خود به مظلومین کمک و پشتوانه محکمی برای جهان اسلام است.

وی تأکید کرد: در سفر به جمهوری اسلامی ایران ضمن آشنایی با مجموعه آثار امام خمینی(ره)، کتاب انسان شناسی در اندیشه آیت‌الله خمینی(ره) را به زبان قزاقی ترجمه کردم.

طالبی‌متین با قدردانی از همکاری‌های ارزشمند این نویسنده برجسته قزاقی، اظهار کرد: ایران و قزاقستان همواره روابط خوب و رو به توسعه و پیشرفت داشته و با اراده مسئولان دو کشور این مناسبات رو به ارتقاء است.

رایزن فرهنگی کشورمان در قزاقستان گفت: ما آمادگی داریم برنامه‌های فرهنگی مشترکی با شما داشته باشیم و از اظهار علاقه و تمایل جهت توسعه مناسبات خرسندیم.

در این دیدار با توجه به اظهار تمایل نویسنده برجسته قزاقی به ترجمه یکی از آثار مقام معظم رهبری، مقرر شد با هماهنگی ایشان مراتب پی گیری و اقدام لازم به عمل آید./۹۸۸/

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

ارسال نظرات