۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۶۹۱۴۷۴
نماینده ولی فقیه در فارس:

مدیران باید پاسخگوی اقدامات خود در جامعه باشند

مدیران باید پاسخگوی اقدامات خود در جامعه باشند
فارس ـ حجت الاسلام والمسلمین دژکام گفت: این انتظار در میان مردم وجود دارد که مدیران کلان باید پاسخگوی اقدامات و فعالیت‌های خود در جامعه باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام در آیین تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید فارس بیان کرد: پاسخگویی به اقداماتی که توسط مسئولان انجام شده یکی از موضوعاتی است که توسط برخی از مدیران مغفول مانده است.

وی اضافه کرد: این انتظار در میان مردم وجود دارد که مدیران کلان باید پاسخگوی اقدامات و فعالیت‌های خود در جامعه باشند و اگر گاهی دادگستری برخی از مدیران را به میز هدایت دعوت می‌کند به همین علت است که برخی فراموش می‌کنند باید پاسخگوی مردم باشند.

آیت الله دژکام ادامه داد: عنایت الله رحیمی استاندار پیشین فارس دغدغه مردم را داشت و علاقه مند بود به مردم خدمت رسانی شود.

امام جمعه شیراز ادامه داد: استان فارس نه تنها باید مشکلات خود را برطرف کند بلکه به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در سطح کشور باید بتواند مشکلات سایر استان‌ها و کشور را برطرف نماید از این رو باید استان در مسیر توسعه باشد و سرعت توسعه در فارس قابل توجه باشد./1400/د101/

ارسال نظرات