۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۹۱۵۷۰
امام جمعه ایلام:

نیروی انتظامی اقتدار خود را در برخورد با هنجار شکنان اثبات کرده است

نیروی انتظامی اقتدار خود را در برخورد با هنجار شکنان اثبات کرده است
ایلام ـ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: نیروی انتظامی به فضل و همکاری آحاد مردم، اقتدار خود را در برخورد با هنجار شکنان برای امنیت عمومی کشور اثبات کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار امروز در دیدار جمعی از فرماندهان انتظامی استان با تبریک هفته نیروی انتظامی از فعالیت‌ها و زحمات شبانه روزی تلاشگران نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش جامعه تقدیر کرد.

وی افزود: ما همواره قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم نیروی انتظامی و مرزبانی هستیم و امنیت کشور مرهون فداکاری این عزیزان است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه اقتدار نظم امنیت حاکم بر کشور نشان از مجاهدت‌های بی وقفه نیروهای انتظامی است. اظهار داشت: نیروی انتظامی امروز به فضل الهی و به مدد تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و همکاری آحاد مردم، اقتدار خود را در برخورد با هنجار شکنان برای امنیت عمومی کشور اثبات کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: نیروی انتظامی با قانون‌مداری و رأفت و هوشمندی ضمن حفظ حقوق شهروندی، موجب تأمین آرامش عمومی جامعه شده است./1400/د101/

ارسال نظرات