۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۹۱۵۸۰
آیت الله مجتهدشبستری در گفت‌وگو با رسا:

تضعیف دستاوردهای نظام مهمترین شاخصه تحریف انقلاب اسلامی است

تضعیف دستاوردهای نظام مهمترین شاخصه تحریف انقلاب اسلامی است
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: باید گروهی بر تحریفاتی که درباره دستاورد‌های نظام و شخصیت‌های انقلابی در فضای مجازی صورت می‌گیرد، رصد کامل داشته باشند.

آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده مردم آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به شرح مؤلفه های جهاد تبیینی در رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: حضرت زینب و امام سجاد(ع) بعد از واقعه کربلا، با بیانات خود توانستند از تحریفات بنی امیه پرده بردارند و حقایق و واقعیت های عاشورا را برای مردم تبیین کنند.

آیت الله مجتهدشبستری با بیان اینکه حضرت آیت الله خامنه ای در بیانات اخیر خود، جهاد تبیین در برابر هجمه های دشمنان در فضای مجازی را برای نسل جوان و دانشجویان لازم و ضروری دانستند، افزود: باید نخبگان جامعه، تحصیل کنندگان و دانشجویان رهنمودهای اخیر رهبر انقلاب را گوش فرا دهند و امروز باید همگان به گونه جهادی در عرصه تبیین و روشن گری وارد میدان عمل شوند.

وی مهمترین شاخصه تحریف انقلاب را تضعیف ارزشهای انقلابی و دستاوردهای نظام اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: باید گروهی بر تحریفات و تضعیف‌هایی که درباره ارزشها و آرمان های نظام اسلامی ایران و همچنین شخصیت های انقلابی در فضای مجازی صورت می گیرد، رصد و اشراف کامل داشته باشند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه متأسفانه اکنون نظارتی در فضای مجازی وجود ندارد، گفت: باید برخی از نخبگان جامعه توطئه ها و نقشه های دشمنان علیه عقاید و اعتقادات اسلامی و ارزشهای نظام در فضای مجازی را رصد و ارزیایی کامل کنند و همچنین پاسخ های منطقی و لازم به این گونه هجمه ها داده شود.

ارسال نظرات