۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۶۹۱۶۳۹
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

وادادگی سیاسی برخی از سران اسلامی در برابر صهیونیست ها چه معنایی دارد؟

وادادگی سیاسی برخی از سران اسلامی در برابر صهیونیست ها چه معنایی دارد؟
کرمانشاه ـ حجت الاسلام سالاری گفت: مگر اسلام، رسول اکرم(ص) به ما درس وحدت و بصیرت، ندادند، پس این وادادگی سیاسی برخی از سران اسلامی در برابر صهیونیست ها چه معنایی دارد؟!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی سالاری چهارشنبه شنب در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام رضا علیه السلام در جمع عزاداران در سخنانی اظهار داشت: یکی از افتخارات برای ملت متدین و مومن ایران اسلامی وجود بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در کشورمان است که این امر موجب خیر و برکت برای همه ما و دوستداران اهل بیت علهیم السلام در این مملکت شده است.

این استاد حوزه علمیه گفت: امام رضا(ع) و سیره ایشان یک دانشگاه جامع برای پیروان راستین امامان است، این امام رئوف سرمنشا بسیاری از اخلاقیات و ارزش های انسانی است که باید این ارزش ها به نسل های جوان و نوجوان جامعه معرفی شوند.

حجت الاسلام سالاری در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه دشمنان تمام تلاش خود را برای ایجاد شکاف بین نسل های جوان و معنویات دارند، اظهار داشت: متاسفانه به عینه دیده می شود که بسیاری از شبکه های ماهواره ای و حتی در فضای مجازی و اینترنت علیه ائمه علیهم السلام علیه و باورهای دینی شبهه افکنی می کنند و با این کار چندین هدف را به صورت زمان بندی شده دنبال می کنند.

وی ادامه داد: اولین و اصلی ترین هدف دشمنان از این شبهه افکنی ها زیر سؤوال بردن فلسفه وجود امامان و دین است و در این راه امکانات رسانه ای بسیاری با هزینه های میلیارد دلاری استفاده می کنند به امید استحاله فکری و عقیدتی جوان مسلمان و ایرانی.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه دیگر هدف جنگ نرم دشمنان در جهان اسلام، ایجاد دودستگی و تفرقه است، بیان داشت: تقابل مستقیم با جهان اسلام برای دشمنان دین خدا امری غیرممکن است، بنابراین با استفاده و بهره گیری از چندین روش ویژه به دنبال ایجاد این انشقاق در جهان اسلام است.

حجت الاسلام سالاری تاکید کرد: در این مبارزه دشمنان علیه وحدت جهان اسلام، ایجاد گروهک های تروریستی از دل خود جهان اسلام است، گروهک هایی همانند القاعده، داعش، طالبان، جبهه النصره و... که همگی یک برنامه و هدف دارند و آنهم از بین بردن وحدت در جهان اسلام و نشان دادن چهره عکس از دین رحمانی اسلام است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه با انتقاد از کم کاری در حوزه فرهنگ و معنویات در کشور، اظهار داشت: با وجود اینکه در بحث فرهنگی و دینی هیچ کاستی در کشور نداریم، ولی متولیان امر توجه خود را به مسایل دیگر معطوف ساخته اند و همین ایجاد خلا باعث نفوذ پنهان و خزنده باورهای ضددینی در جامعه اسلامی ما خواهد شد، باید پرسید که رسانه های دیداری و شنیداری و.. کشور از این همه تقابل سیاسی و جناح بازی خسته نشده اند؟! آیا زمان آن نرسیده است که دشمن واقعی خود که همان مستکبرین، صهیونیست ها و آمریکایی هاست را بشناسیم؟!

وی در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد ارتباط دیپلماتیک برخی از کشورهای مسلمان با رژیم کودک کش اسرائیل را مایه سرافکندگی جهان اسلام خواند و خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال های اخیر رژیم صهیونیستی با اتخاذ یک سیاست جدید به دنبال از بین بردن یکپارچگی در جهان اسلام است و به همین منظور در برخی از کشورهای به ظاهر مسلمان سفارتخانه خود را دایر کرده است و به دنبال به اصطلاح روابط حسنه می باشد که عملکرد سران این کشورهای اسلامی برای همه مسلمین مایه خفت است.

حجت الاسلام سالاری عنوان داشت: مگر اسلام، رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار علیهم السلام به ما درس وحدت، بصیرت، دشمن شناسی و... ندادند، پس این وادادگی سیاسی برخی از سران اسلامی در برابر دشمن شماره یک جهان اسلام یعنی اسرائیل غاصب چه معنایی دارد؟!.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم که روزی جهان اسلام به بیداری واقعی برسد و دشمن و دوست خود را به درستی تشخیص دهد./1400/پ۲۱۰/

ارسال نظرات