۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۹۱۷۲۱
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

روند تحقق مطالبات رهبری در سفر به خراسان شمالی ارزیابی شود

روند تحقق مطالبات رهبری در سفر به خراسان شمالی ارزیابی شود
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: باید همه نهادها مطالبات سفر رهبری به خراسان شمالی را بررسی کرده و ببینند تا چه اندازه آن‌ها را اجرایی و عملیاتی کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که با حضور مردم نمازگزار و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ربیع‌الاول و آرزوی قبولی عزاداری ماه‌های محرم و صفر، اظهار کرد: باید تلاش کنیم در طول سال مسیر اهل‌بیت(ع)، راه و هدف ما باشد.

وی در ادامه با اشاره به نوزدهم مهرماه، سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی، افزود: سفر معظم له به این خطه، سفری ویژه و متفاوت با دیگر سفرهای استانی بود و در یک هفته حضور مقام معظم رهبری در استان مطالب بسیار ارزشمندی در زمینه‌های مختلف مطرح شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: نوزدهم مهرماه و سالروز سفر رهبری به استان فرصتی برای مرور بیانات و مطالبات معظم له در استان و ارزیابی نتایج و اقدامات صورت گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: در این راستا لازم است کارگروهی با حضور جمعی از نخبگان تشکیل و مطالبات رهبری در استان تجزیه و تحلیل شده تا دستاوردها و اقدامات انجام شده ارزیابی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: شاید برای گرامیداشت سالروز این سفر، نیازی به حرکت نمایشی در خیابان نداشته باشیم؛ ولی باید همه ادارات و نهادها مطالبات رهبر معظم انقلاب در این سفر را در حیطه مسؤولیتی خود بررسی کرده و ببینند تا چه اندازه توانسته‌اند این مطالبات را اجرایی و عملیاتی کنند و در مقابل کدام مطالبات هنوز بر روی زمین مانده و عملیاتی نشده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خراسان شمالی افزود: هر نهاد و مجموعه‌ای در استان باید برکات و دستاوردهای سفر رهبر معظم انقلاب را در حیطه اداره و مجموعه خود تبیین کرده و برای اجرای مطالبات باقی‌مانده نیز برنامه‌ریزی کند. /9314/پ۲۰۱/

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
باید به این باور برسیم که رشته های علوم انسانی تعیین کننده و سرنوشت ساز هستند.
0
0